Ga naar inhoud

welk mobo met mogelijkheid voor front behuizing connector


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een moederbord met on-board sound die ook connectors heeft om de front-sound van de behuizing aan te sluiten. Ik heb het laatst met een Gigabyte GA-7VAX geprobeerd, maar daar moet je op het moederbord 2 jumpertjes verwijderen om het geluid naar de voorkant van je kast te leiden. De connectoren achterop de kast werken dan niet meer. Wat ik wil is een moederbord wat standaard het geluid naar de connectoren op het moederbord stuurt (normale speakertjes dus) en af en toe moet de gebruiker een koptelefoon in de voorkant van zijn kast pluggen en zo het geluid via de koptelefoon krijgen (de normale speakertjes worden dus uitgeschakeld...)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Chaintech 7VJL Apogee levert een frontje met aansluitingen voor een 3,5 inch bay. Ik overweeg om dit mobo te kopen, heb echter nog wel een vraagje betreffende deze aansluitingen. Achter op het mobo zitten maar drie aansluitingen (mic. line in, en line out). Je schijn nu via software de mic en de line in te kunnen aansturen voor 5.1 audio. Mijn vraag is nu kun je in dit geval ook de microfoon aansluiting op de voorkant gebruiken (dus en 5.1 sound en micro te gelijk)? lugia
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...