Ga naar inhoud

Welk Geheugen?


Aanbevolen berichten

Ik wil gehuegen kopen. Mijn asus mobo ondersteund pc2100 geheugen. 2 Fast heeft me inmiddels aangeraden om pc2700 te nemen en dan overklokken (bedankt mark) Maar ik wil het liefste cas 2 geheugen. Maar ik hoor ook hele goede verhalen over samsung geheugen. Waarom is dit zo goed? En voor hoeveel procent krijg ik hem op cas 2 draaiend. Greetz :lol:
Link naar reactie
Is het niet slimmer gelijk een module te kopen die op CAS 2 setting draaid? hoef je niet het risico te lopen dat het niet goed werkt. Ik heb twee keer 512 pc133 van Siemens hierin zitten met netjes op de stikker een Cas setting van 3 maar als ik dat op CAS 2 laat draaien geeft dat ook geen enkel probleem. Moet wel zeggen dat ik niet overklok en gewoon op CAS 3 draait want die paar procent merk je absoluut niet. (altans ik niet) ik ga gewoon voor 100% op zeker. Dat een aantal merken als heel goed worden gezien komt gewoon doordat ze een betere kwaliteit leveren met een hogere marge naar boven. De lowbudget mudules kunnen gewoon minder verdragen en doen vaak niets meer als waarvoor ze verkocht worden (en dat hoeven ze natuurlijk ook niet)
Link naar reactie
PC2700 CAS2 is alleen voor Corsair normaal te krijgen en die zijn erg goed, maar ook erg duur. Samsung loopt bijna moeiteloos CAS2. Mijn reepje loopt op 200mhz (400mhz effectief) en alle agressieve timings nog prima stabiel. De chips zijn gewoon erg goed. Wil je niet moeilijk doen, niet OC'en en gewoon safe spelen koop dan gewoon Corsair XMS2100.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...