Ga naar inhoud

gesloten thx


Aanbevolen berichten

[quote:9e29c3254c="[-P.C.F.-]eddie"]ik wil meby mij computer over kloken ik weet dat ik op de temp moet letten maar moet ik ook nog ergins anderes aan denke wand ik heb verhalen gehoord van onpofend cpu's daar heb ik geen zit[/quote:9e29c3254c] Kun je dit eens vertalen? Wat is overkloken? En wat zijn onpofende cpu's?
Link naar reactie
Volgens mij bedoelt hij dit: [quote:7a40c6a61a="[-P.C.F.-]eddie"]Ik wil misschien mijn computer overklokken. Ik weet dat ik op de temperatuur moet letten, maar moet ik ook nog ergens anders aan denken? Ik heb gehoord van ontploffende CPU's, en daar heb ik geen zin in.[/quote:7a40c6a61a] Maar misschien heeft hij het over zijn harde schijf, ik weet het niet zeker. :evil:
Link naar reactie
Een veilig advies, maar ervaring zul je toch op moeten [i:e6546eb732]doen[/i:e6546eb732]. Voor iedereen moet het eens de eerste keer zijn natuurlijk -als je er wat mee wilt doen iig. Het lijkt me in ieder geval verstandig als je niet je nieuwe moederboard en XP2600+ en voor je eerste experimenten gebruikt.
Link naar reactie
[quote:490a818ed6="Count Uilesnor"]Een veilig advies, maar ervaring zul je toch op moeten [i:490a818ed6]doen[/i:490a818ed6]. Voor iedereen moet het eens de eerste keer zijn natuurlijk -als je er wat mee wilt doen iig. Het lijkt me in ieder geval verstandig als je niet je nieuwe moederboard en XP2600+ en voor je eerste experimenten gebruikt.[/quote:490a818ed6] Dat maakt niet zoveel uit hoor, je molt echt niets zolang je gewoon rustig aan doet en van te voren advies vraagt hier.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...