Ga naar inhoud

beste koeler


Aanbevolen berichten

???? Bij mij is de boel onder volle belasting in de kast niet warmer dan 33 graden (oke is maar een 1800+) Wel heeft de cpu dan een temp van tegen de 55 maar dat is niet zo erg ik heb wel de 7200 toeren schijfen hoog in de tower zitten zoat de voeding de warme lucht van ze gelijk kan wegzuigen dat werkte veel beter dan wanneer ik ze nog gewoonn onderin de kast had zitten als heb ik nu wel lange ide kabels die ook nog eens vrij duur zijn (80 aderig)
Link naar reactie
[quote:f2b1d307d7="Long John"]???? Bij mij is de boel onder volle belasting in de kast niet warmer dan 33 graden (oke is maar een 1800+) Wel heeft de cpu dan een temp van tegen de 55 maar dat is niet zo erg ik heb wel de 7200 toeren schijfen hoog in de tower zitten zoat de voeding de warme lucht van ze gelijk kan wegzuigen dat werkte veel beter dan wanneer ik ze nog gewoonn onderin de kast had zitten als heb ik nu wel lange ide kabels die ook nog eens vrij duur zijn (80 aderig)[/quote:f2b1d307d7] een 2100+ wordt zonder casefans en een kasttemp van 38 graden over de 65 stressed met de standaard boxed koeler. Als je casetemp dan nog een paar graden hoger licht loopt ie echt niet meer stabiel.
Link naar reactie
Dan begint ht inderdaad wat warm te worden :oops: :oops: Ik merk bij mijn systeem heel goed dat een goede casefan niet echt veel voor de cpu temp doet maar wel de temp in de kast lekker laag houd en dus ook een beetje meewerkt voor de cpu temp. Ik heb voor mezelf de grens voor de cpu op een graadje of 60 gelegt en die er verder niets meer aan. Je blijf anders bezig en het systeem loopt gewoon volledig betrouwbaar en dat is voor mij eigenlijk het enige wat belangrijk is. Vreemd eigenlijk dat ik hier niemand over een Peltier koeler hoor! Vroeger eentje gebruikt en dan heb je pas wat!!! aleen de buitenkant van de koeler word wel loeiwarm maar een PII 550 werd bij mij 23 graden in vol bedrijf ze zijn er ook voor P4 en AMD.......
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...