Ga naar inhoud

Dual Athlon systeem


Aanbevolen berichten

Zijn er eigenlijk mensen die ervaring hebben (zelf in bezit?) van een Dual Athlon systeem Aangezien ik 80 procent van mijn tijd film's codeer en daar dus ook nogals eens een filtertje op loslaat is een dual systeem een optie. Er zijn diversen bordjes te krijggen en ook de mp XP's zijn goed te krijgen maar helaas is het erg moeilijk iemand te vinden die een dergelijk systeem draait! Testen genoeg maar een bechmark zegt mij niet zo veel aangezien ik uitga van het echte werk en dat is vaak een heel ander verhaal Dus heb je ervaring met een dergelijk systeem GRAAG!!
Link naar reactie
Voor videobewerking (en geluid) gebruik ik sinds december vorig jaar een dual XP1600+. Heb er erg weinig problemen mee gehad, de tyan tiger die ik gebruik is erg stabiel. Om wat meer info te krijgen, kun je kijken op [url]www.2cpu.com[/url] , dit is wel een engelstalige site met dito forum. Zorg in iedergeval voor voldoende registered geheugen, bij unregistered zit je vaak met een limiet te kijken.
Link naar reactie
Zal er eens gaan neuzen!! Gelukkig weer een knap toetsenbord en tijd gehad wat te lezen, weet niet of het hier mag maar lees een de nieuwe Ct helemaal vol met tips over een stille pc, heat pipes en waterkoelers!!!! ook een hele goee uitleg over het verschil in some en db als het gaat om herrie van je pc. Als ik dit geweten had dan had ik niet zo met het kl....te bordje aan de gang gegaan en wat hier gepost 1 blad geeft wel heel veel antwoord deze maand (en nee ik heb geen aandelen) zelfs het auteursrecht komt aan bod. ik ben een gelukkig mens alleen er jammer dat er maar 1 gebruiker van een dual systeem schijnt te zijn maar alle ifo is en was welkom have all a nice weekend :P :P
Link naar reactie
[quote:a9740b61d7="Long John"]oke wel een ander bord maar nogmaals een excuus voor de taalfouten dit was wel erg, :oops: :oops: moet eens leren minder snel te tikken dan ik denk[/quote:a9740b61d7] Zo tik ik dus ook, met 3 vingertjes heel snle en dan alles omdraaien, maakt niet uit. Als het maar niet onleesbaar wordt. Welk nummer is die C't? Ik had me voorgenomen om hem niet meer te kopen want ik neem komend jaar een abbo maar dat over die koeling wil iki toch wel ff lezen.
Link naar reactie
Van deze maand (november) Ik had hem al een weekje liggen en nog geen tijd gehad maar was aangenaam verrast door de inhoud. Ook heel veel informatie over alle verschillende Divx soorten en een aardig stukje over de Xp 2600+ en wat nog komen gaat. en weet niet of jij laatst iets over isobuster had geschreven maar zelfd dat was op het schijfje bijgesloten!! Die tip van drie vingers moet ik ook eens proberen want ik tip met tien vingers alleen een beetje te snel en dan weer te lui even te kijken wat ik nu getikt heb al kan ik nu weer wel tempo maken met mijn nieuwe (bija nieuwe) toetsenbord de oude kleeft nog wat..
Link naar reactie
Als ik het goed begrepen had kon jer er ook mee "in" een ISO kijken en dat leek me wel handig, vooral als je eens een foutje gemaakt heb bij het samenstellen van een cd en je weten wilt wat je nu vergeten ben... Heb wel eens na een update van Nero dat ik even vergeet de instellingen goed te zetten en dan speelt min pc de gemaakte video cd niet af, wel gewoon in de dvd maar dan kan ik hemniet gelijk controleren heeft me veen puzzelen gekost wat dat nu was. ISO buster had het me dan gelijk kunnen vertellen maar ja dat is software en helaas niet echt mijn sterkste kant
Link naar reactie
[quote:cb41697d2a="Long John"]Als ik het goed begrepen had kon jer er ook mee "in" een ISO kijken en dat leek me wel handig, vooral als je eens een foutje gemaakt heb bij het samenstellen van een cd en je weten wilt wat je nu vergeten ben... Heb wel eens na een update van Nero dat ik even vergeet de instellingen goed te zetten en dan speelt min pc de gemaakte video cd niet af, wel gewoon in de dvd maar dan kan ik hemniet gelijk controleren heeft me veen puzzelen gekost wat dat nu was. ISO buster had het me dan gelijk kunnen vertellen maar ja dat is software en helaas niet echt mijn sterkste kant[/quote:cb41697d2a] Idd je kunt ook in een ISO kijken, ik heb dat proggie vroeger wel gebruikt, maar ik vond het een beetje vaag.
Link naar reactie
Moet zeggen dat ik er ook niet altijd wijs uit wordt maar ik gebruik dan een goede cd en vergelijk die twee even en dan gaat vaak het lampje branden. Het voordeel is dan weer dat waneer je het onthoud je ok gelijk weer wat geleerd heb!! Dat is ook het mooie van fouten je kunt er zo veel van leren! wel is het goedkoper om van de fouten van een ander te leren :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...