Ga naar inhoud

Probleempje met sound AC 97


Aanbevolen berichten

Ik heb net een ander moederbord geinstalleerd, alles perfekt, uitgezonderd de sound on board. Deze staat met een rondje met een uitroepteken in de lijst. Als ik het stuurprogramma wil veranderen, zegt ie dat hij de nieuwste versie heeft. Als ik hem eruit smijt, en nieuwe hardware toevoeg aanklik vind Xp deze zelf, en installeert hem ook zonder zelf te mogen beslissen wel stuurprogramma ik wil. Xp zegt zelf dat het niet goed is :cry: Het gaat hier over een K7S5A moederbord met C-media AC 97 codec. In de bios staat deze aangeschakeld. Iemand raad ? Thx
Link naar reactie
[quote:2ac23c6aab="Marcel de Reus"]Nee, daar ligt het niet aan, XP flikte dat geintje eerst ook bij mij en ik ben er nooit meer achter gekomen waar dat nu aan lag, maar na een reinstall werkte alles weer.[/quote:2ac23c6aab] Ik zit ook nog steeds met dit probleem,maar heb geen zin om Xp opnieuw te installen. Duurt het weer een maand voor ik er alles weer op heb staan. Heb gelukkig dual boot,en onder 98 werkt het geluid wel.
Link naar reactie
[quote:040169caf9="phantomtwister"]ik heb daarnet Xp opnieuw geinstalleerd, en de driver van 2000 genomen. Nu werkt het perfekt ! Xp is goed voor automatische configuraties, maar jammergenoeg niet altijd :lol:[/quote:040169caf9] OK das mooi, //weert114 Ja das balen dan, maar zonder geluid lijkt me ook niet fijn.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...