Ga naar inhoud

Gateway 550 mhz overklokke?


Aanbevolen berichten

Je hebt een Pc die als [b:2c4d84a6c4]GATEWAY[/b:2c4d84a6c4] dient en die op [b:2c4d84a6c4]550 mHz[/b:2c4d84a6c4] draait en die wil je [b:2c4d84a6c4]OVERKLOKKEN[/b:2c4d84a6c4] en nou wil je weten of dat een goed idee is -> is de reden gegrond? en hoe dat in z'n werk zou moeten gaan? Is dit goed samengevat (lees: een wat uitgebreidere omschrijving en beargumentatie zouden geen kwaad kunnen)...
Link naar reactie
[quote:0d12d2c954="Captain_Kansloos"]Je hebt een Pc die als [b:0d12d2c954]GATEWAY[/b:0d12d2c954] dient en die op [b:0d12d2c954]550 mHz[/b:0d12d2c954] draait en die wil je [b:0d12d2c954]OVERKLOKKEN[/b:0d12d2c954] en nou wil je weten of dat een goed idee is -> is de reden gegrond? en hoe dat in z'n werk zou moeten gaan? Is dit goed samengevat (lees: een wat uitgebreidere omschrijving en beargumentatie zouden geen kwaad kunnen)...[/quote:0d12d2c954] Je hebt groot gelijk het zou ook een merk kunnen zijn. Wat voor CPU en RAM? Wat voor mobo?
Link naar reactie
En als het dan ook nog eens een vrouw is wordt is altijd erg bang :-? Maar even to the Point, wat heeft het no toch voor zin een 550 te gaan overklokken.... kan me voorstellen als er even gen geld is je toch meer snelheid wilt maar voor je er een beetje nut van heb moet je al gauw een 100 a 200 Mhz hoger gaan klokken dat haal je niet zo makkelijk met die dingen.
Link naar reactie
[quote:9064640f86="hjs"][quote:9064640f86="Long John"]Mag je wel vlug lezen, De quicknet server gaat deze maand op zwart....[/quote:9064640f86] En BA zit op zee, dus dat artikel gaan we missen. Egslim, grijp in ;)[/quote:9064640f86] Op het gebied van webhosting ben ik een beginner, maar mijn mogelijkheden lijken erg beperkt. Als iemand anders de pagina's wil hosten, dan kan ik de link ernaartoe veranderen, en that's it. Zelf heb ik slechts 5 Mb webruimte, en ik vermoed dat C!T ook niet bereid zal zijn de pagina's te hosten. Wegens plagiaat en het ontbreken van toestemming van BA. Denk eraan de C!T commercieel is en met dat soort overwegingen dus rekening moet houden.
Link naar reactie
HEt is kinderspel de pagina's op een freeserver te plaatsen maar voor dat je dat kan doen met je wel alle onderdelen van de site daarnaartoe verplaatsen of kopieeren op zich niet veel werk al moet je dan de pagina ook weer in de zoekmachines aanmelden Het totale verplaatsen van mijn persoonlijke pagina's van quicknet naar chello koste me drie dagen en dan nog eens alle links veranderen en de zoekmachines laten indexeren pfff die dat dus geen derde keer meer (ruim 80 html pag die "herlinkt" moesten worden)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...