Ga naar inhoud

ASPIENUM.VXD


Aanbevolen berichten

Het is een systeembestand, zelf het ik toen ik nog met Windows werkte ook wel eens een dergelijke foutmelding gehad en dit ging toen steeds om dezelfde.vxd ik heb dat bestandje toen even op een flop gezet en wanneer dit dan weer gebeurde kon ik hem zo weer terug zetten als het al gebeurt en je kunt het bestand ook niet vinden op de ME cd (kijk even in de cab's) dan heb je op zich nog niet zo'n heel groot probleem want desnoods instaleer je ME nog een keer en kiest dan voor de optie Instalatie herstel. Op die manier worden alleen de bestanden vervangen die niet meer in orde zijn al heb je wel last van sommige instellingen die weer in de standaard modus terug komen maar je behoud wel al je software en koppelingen die je verliest bij een volledige herinstalatie. Wel is het zaak uit te vinden waarom deze vxd van je systeem is verdwenen anders is de kans groot dat het vaker voor zal komen :-?
Link naar reactie
Idd, waarom verdwijnd dat bestand?? Ik heb het toen een keer gehad met een file'tje van Norton personal Firewall. Ik had deze ilegaal en tijdens een update had Symantec dat gemerkt en een file'tje weggemaakt als gevolg dat mijn hele computer niet meer wilde booten. Heb je niet per ongeluk M$ Windhoos illegaal :P
Link naar reactie
Bedankt voor de hulp, Ik heb zelf Windows 98 Second Edition. Het bestand is verdwenen toen ik PowerDVD heb geinstalleerd. Omdat we nog meer computers hebben heb ik het betand van een van die computers afgehaald, en hij doet het weer :D (ik heb natuurlijk wel van alles een back up gemaakt). Er is nu alleen nog wel een probleem. :evil: Toen ik aspienum.vxd niet had kon ik helemaal geen mp3-bestanden openen, maar nu bepaalde bestanden wel en bepaalde niet. Ik zie niet welke bestanden hij wel of niet leest (misschien met de bitrate???). Zou dit probleem verholpen zijn als ik gewoon een nieuwe mp3-codec installeer???
Link naar reactie
ASPI drivers kunje gewoon downloaden bij Adaptec, toevallig is deze week een nieuwe versie (4.72) uitgekomen (welke slecht zijn, zover ik gehoord heb) Download dus maar 4.71 vanaf [url=http://www.adaptec.com/worldwide/support/drivers_by_product.html?sess=no&cat=%2fProduct%2fASPI-4.70&prodkey=ASPI-4.70]deze pagina[/url]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...