Ga naar inhoud

asus A7V333


Aanbevolen berichten

Wat voor problemen heb je met het geluid?? geen geluid? krakend geluid? drivers willen niet laden? onder welk systeem werk je? heb je wel de laatste drivers van het net gehaald? Het probleem is nu wel een beetje erg algemeen ik zou dan zeggen neem een goedkoop PCI kaartje en klaar is Kees. Heb zelf ook gewoon een PCI 64 kaartje en altijd prima geluid ik gebruik nooit de VIA drivers voor de onboard ondersteuning dan geluid is toch al niet veel soeps zelfs niet voor muziek luisteren het ruist nogal...
Link naar reactie
[quote:6d68fb6de6="willy.vink"]Wie heeft er ervaring mee!!!! ik heb veel problemen met het onboard geluid. Gr:W.V :evil: om gek van te worden.[/quote:6d68fb6de6] Heb je niet toevallig nieuwere Via 4in1 drivers van inet geinstalled? Dan kan dat namelijk de oorzaak zijn en daar is gewoon een patch voor te donwloaden.
Link naar reactie
ik heb het mobo gehad, maar had geen problemen met het geluid. Heb je in het configuratiescherm en dan 'system' en dan 'apparaatbeheer' al eens de gegevens van de geluidskaart gewist en dan opnieuw opgestart ?. Nog een mogelijkheid: bij het installeren vraagt je pc enkele keren om cd's. (scanner, printer, video,audio....) en soms is het niet helemaal duidelijk WELK apparaat hij op dat momenet gevonden heeft. Heb je misschien de verkeerde drivers geinstalleerd ?. die van de printer bv. Zie dan ook mijn eerste tip. btw: na installatie van 98 moest ik dit ALTIJD doen voor mijn netwerkkaart en mijn geluidskaart. Pas in ME en verder werd het zelf gedetecteerd.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...