Ga naar inhoud

"Kan een apparaatbestand niet vinden"


Aanbevolen berichten

Bij het opstarten van Windows komt lettelijk navolgend bericht: "Kan een apparaatbestand niet vinden. Dit bestand is mogelijk vereist om Windows of een Windows-toepassing uit te voeren. Het Register van Windows of System.INI verwijst naar dit apparaatbestand, maar het bestand bestaat niet meer. Als U dit bestand opzettelijk heb verwijderd, dient U mogelijk het programma Uninstall of Setup van de geassocieerde toepassing te gebruiken. Als U de toepassing die met dit apparaatbestand is geassocieerd nog steeds wilt gebruiken, dient U deze toepassing mogelijk opnieuw te installeren om het ontbrekende bestand te vervangen. vsdata95.vxd. Druk op een toets om door te gaan_". Dan start de computer door en kom ik op het bureaublad. Het enigste vreemde, dat ik dan tegenkom is, dat er in VERKENNER iets vreemds is. Nml aan de linkerkant staan normaal verschillende gegevens zoals A, C enz. Dit is nu een grijs vlak. Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen? Zo ja, graag duidelijke uiteenzetting van wat te doen. Hartelijk bedankt bij voorbaat.
Link naar reactie
Ik denk dat je het beste Windows even opnieuw kunt installeren, maar dan in de "herstelmode", deze kom je vanzelf tegen volgens mij als de installatie erachter komt dat er al een exemplaar van Windows op je schijf staat. Tijdens deze "herstelmode" checkt ie of er bestanden zijn gewijzigd en/of missen, deze worden dan weer in originele staat gebracht. Succes!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...