Ga naar inhoud

Acer V35N-MB..?


Aanbevolen berichten

neej geen piepjes... en ja het is een acer mobo...:S ik zal het ff uitleggen eerst zat er een voeding in zonder aan uit knop die zat met een jumper en blauw wit draadje aan het mobo vast. Toen heb ik i.p.v. die 125 watt heb ik er een 200 watt ingezet met aan uit knop want die 125 watt voeding die ging helemaal niet aan en nu brand de bovenste en de onderste van de drie ledjes....
Link naar reactie
Die ledjes zitten aan de voorzijde van de kast? Of zitten die op het moederbord? Meestal is eentje de harde schijf, de ander aan/uit, en nummer drie tja? standby? Misschien dat op het moederbord daarover informatie is te vinden ... Ik neem aan dat je dat ene draadje op het moederbord hebt laten zitten. Aangezien de vorige voeding niet functioneerde, kan het zijn dat er meer aan de hand is. Persoonlijk zou ik beginnen met een bios reset en alles er zo'n beetje uithalen. Vervolgens stap voor stap er weer wat in stoppen. Dit geldt ook voor het geheugen. En bedenk dat de CPU ook defect kan zijn. Grappig bordje, met 6 72 pins Simm geheugenslots. Zoiets heb ik nog nooit gezien, ook niet bij 486 systeempjes.
Link naar reactie
Oh ik heb er nog een van liggen ik dnek dat het aan het mobo ligt want ik heb al 2 van dezelfde voedingen geprobeert en die deden het allebij niet. de ledjes zitten aan de voorzijde van de kast. op het mobo zat alleeen nog de proccesor. maar ik ga even de hd vervangen want ik had een vermoeden dat ie kapot is dus ff een andere erin zetten daluk.... ik heb ps nog een p75/133 die 6 edo slotjes heeft....
Link naar reactie
Oké probleem was dus de hd maar nu neiuwe problemen doemen zich als een hell scenario op...:S ik krijg na dit het start scherm met daar op Bios v2.1 065152kb memory good Equipment Configuration error die fout is irritant maar is geen probleem. next windows 95 wordt opgestart.... en blijft hangen bij dat tekstje schijf formateren blijft ie hangen weer een kapotte hd?? mzzls
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...