Ga naar inhoud

Is dit handig (upgrade geheugen)


Aanbevolen berichten

Nou eigenlijk wil ik m'n geheugen upgraden van 256mb sdram naar 512 mb sdram of meer, maar is dat handig (geeft het een performence boost) of helemaal niet. Want mycom heeft een herft actie en een 256 mb sdram plankje van samsung kost 35 euro. :D ps. welke geheugen is beter een samsung of een apacer?? en welke draait op cas 2 standaard?? (overclockt dus gemakkelijker) Mijn systeem: mobo Asus K7V geheugen 256 mb sdram 133mhz club3d radeon 8500 pro maxtor 20 gb sblive 1024 pci bla,bla,bla
Link naar reactie
Ja, het is wel handig. Zeker als je veel gamed en dat doe je vast wel gezien je grafische kaart. Bovendien is 35 euro natuurlijk een koopje. Samsung of apacher is meestal om het even bij SDRAM, ik denk dat ze beide standaart CAS2,5 zijn anders zou het niet zo goedkoop zijn. Ik zou uiteindelijk voor Samsung gaan vanwege mijn goede OC ervaringen met de PC2700 modules.
Link naar reactie
thanx voor je snelle antwoord ik ga dan zou dan naar mycom in utrecht maar nog ff een snelle vraagie. Ik heb nu een 256 mb sdram 133mhz infeonen (ofzo iets die op cas 2 draait en op 115 mhz loopt vanweg het overclocken, hij kan namelijk niet op 153 mhz lopen :( ) moet ik nu 256 mb sdram kopen of 512 mb sdram samsung 256 mb sdram=35 euro samsung 512 mb sdram=75 euro apacer 256 mb sdram=44 euro apacer 512 mb sdram=65 euro
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...