Ga naar inhoud

uitgaan van pc (atx) wanneer ik een email verstuur


Aanbevolen berichten

Probleem: indien ik een e-mail wil versturen met explorer 5 in W98 SE, gaat mijn pc uit ! het is een Dell 350 mhz PII atx met een pci modem V90 van Motorola. Ik vermoed dat het modem , wanneer ik een mail wil versturen , op een of andere manier "sluiting"maakt in het mobo en daarom uitgaat. Het modem zit op com 4. HELP!!!
Link naar reactie
[quote:4cab8cdde6="ernst-jan"]Ja, ik kan met dit modem wel internetten, en dit modem heeft in een andere pc met AMD K6 chip wel goed gewerkt![/quote:4cab8cdde6] Probeer de kaart eens in een ander PCI slot en download de nieuwste drivers. Ik verwacht BTW eerder een software conflict dan eeen hardware probleem aangezien je wel gewoon kunt interenetten. Hoe lang draait die Windows install al en heb je nog andere hardware verwisselt zonder te reïnstallen?
Link naar reactie
[quote:1bc5d4f733="ernst-jan"]Yep, een ander pci slot gaf hetzelfde resultaat. de driver is voor W98 en zat bij de bijbehorende cd met drivers. ik denk dat ik maar een extren modem ga proberen, misschien gaat het dan wel goed!![/quote:1bc5d4f733] Proberen kan natuurlijk altijd. Een andere interne modem misschien? Ff een frisse install?
Link naar reactie
Als internet en eigenschappen modem werken dan kan het alleen een foutieve POP instelling in je mailprog zijn of een corrupte dll files, aan je modem makeerd niets en een externe variant gebuikt dezelfde dll files om mail te versturen. Waarschijnlijk de simpelste oplossing, draai de setup van windows over de huidige heen. Is dan het probleem weg kan je altijd nog voor een verse install kiezen. Hans
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...