Ga naar inhoud

Is een Athlon Xp moeilijk te unlocken?


Aanbevolen berichten

[quote:ee682efc12="weert114"]Is dit erg ingewikkeld,of is dit wel gewaagd om zelf te doen?[/quote:ee682efc12] ik heb hetzelf gedaan en ik vond het niet moeilijk. Ik heb het wel 1x overmoeten doen omdat ik de gouden puntjes niet had "opgeruwd". Je kan weinig fout doen alleen je garantie vervalt als je het niet hebt. Ik heb de guide van tweakers gebruikt die erg duidelijk is. De volgende x zou ik hem weer zelf unlocken.
Link naar reactie
Ja maar is dat niet als je hem dan ook daar koopt? Kijk je kunt em wel laten unlocken, dat altijd, maar volgens mij hou je alleen garantie als je hem dan ook bij eunstein hebt gekocht! Stel ik koop mijn processor bij Digiworld, dan denk ik niet dat ze zeggen, kom maar terug met die processor als ie kapot is (als je hem hebt laten unlocken bij eynstein). Maar misschien heb ik het fout...
Link naar reactie
E15,43 om precies te zijn ;) Het kan ALLEEN met cpu's die je bij Eynstein koopt. Daar hebben ze redenen voor, bijvoorbeeld dat het heen en terug verzenden veel duurder is dan het unlocken. Dus, je moet je CPU bij hun kopen. Eynstein's prijzen liggen wel iets hoger dan de allergoedkoopste shops, maar ja, je moet er wat voor over hebben. Ik heb daar ook mijn unlockte 2400+ bestelt :D Ik verwacht hem morgen en anders overmorgen binnen! (Net zoals die Delta fan van Marcel ;))
Link naar reactie
[quote:0c3e580cd2="S0epkip"]E15,43 om precies te zijn ;) Het kan ALLEEN met cpu's die je bij Eynstein koopt. Daar hebben ze redenen voor, bijvoorbeeld dat het heen en terug verzenden veel duurder is dan het unlocken. Dus, je moet je CPU bij hun kopen. Eynstein's prijzen liggen wel iets hoger dan de allergoedkoopste shops, maar ja, je moet er wat voor over hebben. Ik heb daar ook mijn unlockte 2400+ bestelt :D Ik verwacht hem morgen en anders overmorgen binnen! (Net zoals die Delta fan van Marcel ;))[/quote:0c3e580cd2] Die Deltafan heb je nu zelfs al :D Het unlocken van je proc kan idd alleen met bij Eynstein gekochte cpu's wat natuurlijk wel redelijk is maar ook erg lastig, vooral als je nu al een AXP hebt en je wilt die unlocked hebben. Dan zit er niets anders op dan het zelf doen. Het is echt een priegelwerkje heb ik al gezien maar als je het gewoon goed voorbereid en je kijkt goed wat je moet doen dan moet het best te doen zijn.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...