Ga naar inhoud

Temperatuur???


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een AMD 900 op een Gigabyte GA -7 moederbord (sound en vga onboard) Alles standaard ingesteld, de temperatuur loopt meteen op naar 43 graden (idle), zo gauw ik het spul grafisch belast gaat de temperatuur behoorlijk omhoog. 1 min. Wolfenstein en de temperatuur is al 50 graden, wat er daarna gebeurt weer ik niet maar wel dat het spul vast loopt. Als ik mijn kast-van handmatig op de cpu richt stijgt de temperatuur niet zo snel en is een spelletje nog te spelen. Ik heb zelf nog een AMD 1400 deze is idle ongeveer 50 graden maar loopt nooit vast! Er zit een redelijk koelblok op de cpu en hij is goed gemonteerd incl. pasta. Wie kan helpen, wat is hier aan de hand?
Link naar reactie
[quote:3e60d2e194="BeUp"]Marcel, Ik heb alles goed staan, publish en active aangevinkt en update gedaan, het moet nu werken. Begrijp er niets van, deed het altijd goed hoor :-? score is trouwens 13785...[/quote:3e60d2e194] En dan moet je dus de link die in het blauwe hokje staat die met ...compare erin hier posten ipv van wat in je URL balk staat.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...