Ga naar inhoud

Welk moederbord heb ik?


Aanbevolen berichten

Ik heb een oud systeem! Amd 550 mhz met 256 geheugen. Volgens een kennis kan ik hier wel een andere chip in gooien. Maar dan moet ik wel exact weten wat voor type moederbord ik heb. Vandaar mijn vorige vraag! Heeft iemand verder nog tips, hoe ik het systeem kan upgraden. Wel goedkoop natuurlijk anders kan ik beter een nieuwe pc kopen!
Link naar reactie
[quote:3b56e73350="de-78"]Ik heb een oud systeem! Amd 550 mhz met 256 geheugen. Volgens een kennis kan ik hier wel een andere chip in gooien. Maar dan moet ik wel exact weten wat voor type moederbord ik heb. Vandaar mijn vorige vraag! Heeft iemand verder nog tips, hoe ik het systeem kan upgraden. Wel goedkoop natuurlijk anders kan ik beter een nieuwe pc kopen![/quote:3b56e73350] AMD 550, die kan je niet significant upgraden. Processor zit je een aan max, geheugen zal ook geen soelaas bieden net als videokaart. Beste is deze als serbver te gaan gebruiken of zuje, broertje, nichtje blijk maken. Zou gewoon een nieuw systeem aanscahffen
Link naar reactie
mja. als het een Athlon K7 550mhz is, eentje die nog een Slot-A gebruikt kan je op zoek gaan op internet. de snelste Slot-A Athlon K7 is een 1ghz. dus er is nog een Upgrade pad. Echter het vinden van een 1ghz Slot A Athlon K75 is wel lastig. dan moet je op 2ehands site's gaan zoeken zoals. www.martkplaats.nl e.d.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...