Ga naar inhoud

Voltage van cpu verlagen,kan dat geen kwaad?


Aanbevolen berichten

[quote:4441062166="De Geest Van Oirlo"]Hoe warm wordt hij dan. Als hij onder de 60 blijft zou ik me niet zoveel zrogen maken. (Ik zou dan toch een nieuwe cooler kopen)[/quote:4441062166] Hij wordt zo rond de 60 graden,tijdens spellen,en einternetten,etc. Als ie gewoon aanstaat,zonder dat ik 'm gebruik wordt ie zo'n 55 graden.
Link naar reactie
[quote:78e69d4d9e="weert114"][quote:78e69d4d9e="De Geest Van Oirlo"]Hoe warm wordt hij dan. Als hij onder de 60 blijft zou ik me niet zoveel zrogen maken. (Ik zou dan toch een nieuwe cooler kopen)[/quote:78e69d4d9e] Hij wordt zo rond de 60 graden,tijdens spellen,en einternetten,etc. Als ie gewoon aanstaat,zonder dat ik 'm gebruik wordt ie zo'n 55 graden.[/quote:78e69d4d9e] dat is prima
Link naar reactie
[quote:252454b17e="Marcel de Reus"][quote:252454b17e="weert114"][quote:252454b17e="De Geest Van Oirlo"]Hoe warm wordt hij dan. Als hij onder de 60 blijft zou ik me niet zoveel zrogen maken. (Ik zou dan toch een nieuwe cooler kopen)[/quote:252454b17e] Hij wordt zo rond de 60 graden,tijdens spellen,en einternetten,etc. Als ie gewoon aanstaat,zonder dat ik 'm gebruik wordt ie zo'n 55 graden.[/quote:252454b17e] dat is prima[/quote:252454b17e] :) Alleen werd ie vorige week wel te warm. Had toen een nieuwe voeding erin gezet,en zag in de bios dat ie gelijk al 70 graden was.Ik dacht dat het door de voeding kwam. Daar zitten twee fans in,één achter en een aan de zijkant,aan de kant van de cpu. Ik dacht dat het kwam doordat de fan van de voeding(die aan de zijkant)lucht zuigt en die van de cpu ook,zodat ze elkaars werking belemmerden. Was gelukkig niet zo. Er zat een draadje van de voeding tussen de fan van de cpu. Gelukkig had ik in de bios wat ingesteld,dat de pc uitschakeld bij 80 graden,anders had de cpu het niet overleefd ben ik bang voor. Zo'n ding is wel vréselijk snel warm! Denk dat ie binnen 2 minuten aan de 80 graden zat! Ik denk dat die dubbele fans in de voeding ook wel een gunstige invloed hebben op de temp in de kast.
Link naar reactie
[quote:42fd65f674="De Geest Van Oirlo"]Daarom, 60 graden is opzich niet erg. Maar die 80 is erger :-? Wat voor cooler heb je eigenlijk??[/quote:42fd65f674] Hij stond ingesteld op 70 graden,dus hij is nie warmer dan 70 graden geweest. Geloof niet dat hij er veel mee geleden heeft,want hij doet het nog best :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...