Ga naar inhoud

chieftec kast


Aanbevolen berichten

Vandaag een nieuwe kast gekocht (DX01BD) Vond daarbij in het schroevenzakje een dikke metalen ring Weet iemand waar die voor dient ( toch geen ontstoringsring?) Wilde bij de winkel er niet over vragen :oops: Maar hier is het schaamrood minder zichtbaar Alvast bedankt PS, draait lekker, deze GA8SG667-P4 2.4-512/333MB OC volgens http://www.asusboards.com/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=43 Knootje
Link naar reactie
hmm,, de enige ring die ik mn kast kan vinden is de ring die om de draden heenkomen die van de voorkant van de kast komen.. dwz; de draden die dienen voor; powerbutton, resetbutton en de leds op de voorkant. je vlecht meestal de draden door om ring heen, en de ring zorgt ervoor dat de draden in de kast blijven zitten.. dit is de enige ring die ik ken in een behuizing.
Link naar reactie
[quote:e09fbdc2c9="turbulence"]hmm,, de enige ring die ik mn kast kan vinden is de ring die om de draden heenkomen die van de voorkant van de kast komen.. dwz; de draden die dienen voor; powerbutton, resetbutton en de leds op de voorkant. je vlecht meestal de draden door om ring heen, en de ring zorgt ervoor dat de draden in de kast blijven zitten.. dit is de enige ring die ik ken in een behuizing.[/quote:e09fbdc2c9] Idd dat is die ring, maar die gebruik ik helemaal nooit. Ik heb ook een Chieftec kast en ik heb die ring lekker opgeborgen want wat moet je er nu mee?
Link naar reactie
Marcel ik heb soms ook rare verschijnselen met me beeldscherm maar dat ligt voor zover ik weet aan m geforce 2 want het speelt aleeen bij 1280x960 en niet bij 1024x768. Ook als me moeder de wasmachine aanzet dan begint me beeld hevig te trillen, terwijl die er toch ruim 2 meter vanaf staat met nog een deur/muur ertussen.
Link naar reactie
[quote:65fa588e63="Fr4ggie"]Marcel ik heb soms ook rare verschijnselen met me beeldscherm maar dat ligt voor zover ik weet aan m geforce 2 want het speelt aleeen bij 1280x960 en niet bij 1024x768. Ook als me moeder de wasmachine aanzet dan begint me beeld hevig te trillen, terwijl die er toch ruim 2 meter vanaf staat met nog een deur/muur ertussen.[/quote:65fa588e63] De wasmachine zit hier juist aan de andere kant van het beeld en ik heb ene GF4.
Link naar reactie
[quote:43cf86066c="Marcel de Reus"] Maar wat voor storingssignalen?[/quote:43cf86066c] Dat zou ik ook zo 1,2,3 niet weten, bij mij zit de ring er wel tussen, heb mijn systeem overigens niet zelf in elkaar gezet. Misschien dat je aan signalen kan denken bv. Laat eens een 220 draad samen met een TV kabel door een klein kabelgootje lopen dan is de kans ook groter dat er storing op je tv komt dan wanneer je hem alleen door een goot laat lopen. Ik houd daar wel rekening mee, maar heb er eigenlijk ook nooit last mee gehad. Die ring zat erbij dus waarom niet gebruiken. Zal nog wel eens informeren wat voor storingen.
Link naar reactie
kan wel wezen, omdat de draden van je led dan kunnen gaan storen en het lijkt of er telkens HD activiteit is, terwijl dat niet het geval is.. daarnaast zie ik niet helemaal het nut van deze ring in.. was wel nieuwschierig, en deze uitleg kon ik over ferrietringen vinden: [quote:744ba6435c]Een ander goedkoop en meestal positief uitwerkend accesoire is de aloude ferrietring, die veelvuldig binnenin elektronische apparatuur wordt gebruikt. Het zijn dan meestal kleine donkergrijze ijzeren ringetjes die rondom een draad of bundeltje draden zitten. Ferrietringen 'vangen' hoogfrekwente stoorsignalen weg, doordat zij een onneembare hindernis opwerpen voor dergelijke signalen. Ferrietringen die als accesoire dienen in de weergeefketen bestaan meestal uit twee helften die middels een scharnierende omhulling om een kabel worden geklemd. In het gunstigste geval hebben ferrietringen een uitwerking die sterk gelijkt op die van de demagnetiseer: het geluidsbeeld wordt op subtiele wijze ontdaan van enige verontreiniging. Dit kunt u goed vergelijken met een fotografische afdruk van een negatief dat niet goed stofvrij werd gemaakt alvorens af te drukken. Er bestaat geen twijfel over wat er zich op de foto afspeelt, maar de stofjes vertegenwoordigen wel een storende factor voor de kritische kijker. [/quote:744ba6435c]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...