Ga naar inhoud

waar is die AGP?


Aanbevolen berichten

[quote:db3a89677d="bajnok"]en die 3 PCI sloten douw je ook zo vol en dan???[/quote:db3a89677d] Voor een simpel office inet pc heb je hooguit een netwerkkaart of modem nodig. Geluid zit ook al onboard. Dus is 3 meer dan genoeg lijkt me. En als iemand een systeem wil voor meer dan wat inet en office dan neem je niet zo snel dit bord lijkt me.
Link naar reactie
Worden er tegenwoordig nog videokaarten op PCI gemaakt? Ik wil áls ik eventueel voor die pc kies wel een beetje GTA3 kunnen spelen enzo. :-? Mischien doe ik er nog 1 extra USBkaart in of mischien een PCI videokaart maar verder zou ik het dan niet weten. Met on-board geluid ben ik meestal al tevreden. ik ben aan het twijfelen. Ik ga mogen naar die winkel om even te vragen of ze mischien een ander moederbord erin kunnen zetten. Eentje met minimaal een 4x AGP en wat extra PCI. Het gaat mij voornamelijk om opslag bij een Pc maar een leuk netwerkje met een paar games is ook niet verkeerd :roll:
Link naar reactie
[quote:f5a35b5c1d="Kid E"]het laatste op pci videokaart gebied is volgens mij een geforce 2 mx 400 (64 mb). Ik heb deze namelijk zelf ook (voornamelijk voor de tv-out) Maar of GTA3 hiermee op een beetje resolutie en framerate gespeeld kan worden weet ik nie.[/quote:f5a35b5c1d] Nee, Radeon 9000 PCI, net nieuw.
Link naar reactie
in de chip zit de agp. Supports Intel? Celeron™, Intel? Pentium™ III (including Tualatin), and VIA C3™ processors 66/100/133MHz FSB settings Integrated AGP 4X graphics core Support for PC100/133 SDRAM Support for Advanced Communications Riser (ACR) Integrated AC'97, MC'97 Audio/Modem Integrated 10/100Mb BaseT Ethernet controller or 1/10Mb Home PNA Support for ATA 33/66 4 USB ports, UHCI compliant Integrated Super I/O Support for LPC (Low Pin Count) bus Support for CRT, Digital Flat Panel and TV display Integrated hardware monitoring Advanced power management capabilities 510-pin BGA VT8602 North Bridge 376-pin BGA VT82C686B South Bridge
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...