Ga naar inhoud

temp. processor


Aanbevolen berichten

Is het normaal dat de temperatuur van mijn processor onbelast 40 graden is en het systeem 31 graden. probleem : wanneer ik bechmark3d test twee maal achter elkaar uitvoer loopt hij steeds vast. de temperatuur is dan op dat moment 48°C en het systeem 39°C. Kan er mij iemand met dit probleem helpen ? AMD ATHLON 2200XP KT4 ULTRA 256DDR MAXTOR 60GIG 7200rpm GEFORCE 3 TI 200 COOLER VULCANO 7 + CASE cooler
Link naar reactie
[quote:b19c09aa5b="dorpel80"]ja deze is goed aangebracht , dacht dit zelf ook maar heb reeds de koeler overnieuw geplaats maar zonder resultaat. btw het enige dat ik over de koeler kan zeggen dat hij een hels lawaai maakt[/quote:b19c09aa5b] Je hebt toch 3 standen, probeer eens een stand lager lijkt meer op een hitte probleem van de videokaart dan van de cpu. is de fan van de videokaart een grote stofwolk? HD zijn altijd wat warm Hoe staat je Case fan gericht? en waar zit die?
Link naar reactie
[quote:c517f8b00e="dorpel80"]de stand van de cpu cooler staat op zijn hoogst en de case fan bevindt zich onder de voeding (tegen achterzijde) De grafische kaart is clean en de fan hierop draaid perfect.[/quote:c517f8b00e] Zet de cpu-koler eens op middle, moet gewoon kunnen. en de Fan blaast uit of in? en dat is de enigste fan verder (op de voeding na dan) Als hij uit blaast zou ik hem eens omdraaien
Link naar reactie
Dat is nu jammer. Daar lijkt toch je probleem te zitten omdat hij het open wel goed doet. Tijd voor een Antec kast met voldoende Casefan mogelijk heden ;) [i:bc88148ecf]bv: SX1035 BII Midi Tower Black Zwart computerbehuizing met klep aan voorzijde! Dit is het nieuwe model van DE kast voor alle veeleisende gebruikers! Standaard al 2 8x8 cm smart fans (low noise) aanwezig met moglijkheid om nog een aantal!! extra 8x8fans te plaatsen (schroefloos). Daarbij dient vermeld dat het rooster voor deze 8x8 fan ook nog daadwerkelijk lucht doorlaat (bij veel andere kasten is de luchtdoorstroming minimaal en het lawaai agv de turbulentie maximaal ;) Standaard een goede (high end) 350W voeding (stille smart power) aanwezig. 4 x externe 5.25 inch drive bay, 2 x externe 3.5 inch drive bay, 4 x interne 3.5 inch drive bay!! Afmetingen: 522mm hoog x 205 breed x 473 mm diep[/i:bc88148ecf]
Link naar reactie
Zou casefan naar buiten laten blazen. Nu koelt hij de proc wel goed maar laat de warmte binnenin eerst circuleren. Als er in de case geen plaats voorzien is vooraan voor een fan dan heeft die case normaal wel genoeg openingen om lucht binnen te laten. Dus omdraaien die fan en warmte direct naar buiten. 50°C stressed voor een AMD is eigenlijk perfect en zou geen vastlopers mogen geven.
Link naar reactie
Goed plan, ga als ik tijd heb ook eens mijn 2 casefans omdraaien naar buiten. Heb ik 3 fans naar buiten, er zijn gaten genoeg welke de lucht binnen laten. Recht tegen over de casefans zit bv mijn HD koeler waar ik de fan heb uitgesloopt, gaten genoeg nog :D Mijn cpu is nu koel zat, vanmorgen zat hij idle op 27 graden (kamertemp 18) en was de kast 28 graden ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...