Ga naar inhoud

even een vraagje..


Aanbevolen berichten

Dit is me moederbord: Board: MiTAC VP4-686A Bus Clock: 100 megahertz BIOS: Award Software International, Inc. 6.00 PG 09/03/2000 [/url]http://www.belarc.com/free_download.html[url] En ik zou graag willen weten wat ik hiermee nog kan doen... of ik nog kan uitbreiden enzo.. en in simpele taal als het kan.. ik snap nog niet zo heel veel van dit soort dingen :wink:
Link naar reactie
[quote:1d85de3bac="Ochem@n"]http://www.viatech.com/en/apollo/MVP4.jsp als je bovenstaande link aanklikt kom je meer over je bord te weten compleet bordje met sound en graphics on board; niet voor huidige games geschikt of te maken max 533 mhz; AMD K6 2[/quote:1d85de3bac] wie zegt dat ie er mee gaat gamen dan??? misschien wil ie em wat sneller maken, alleen voor de performance... maar vertel maar eens wat je doeleinden zijn met dit bordje....
Link naar reactie
Ik ben van plan me pc een beetje te upgraden... maar soms hoor ik van mensen "misschien kan je moederbord meer geheugen niet aan :-? " en dat soort dingen... dus ik wou even weten of mijn moederbord dat aankan.. en wat voor moeder ik zou kunnen kopen als het niet zo is.. Ik ben ook van plan een snellere processor te kopen... heeft iemand misschien tips.. ik gebruik me pc alleen voor internet, media te downloaden enzo..
Link naar reactie
tav Turbulence: volgens mij wordt er gevraagd wat er mee gedaan kan worden en geef ik een suggestie, begrijp ik iets niet? wat is de huidige configuratie? in principe kun je met het vrijwel iedere configuratie vanaf 200 mhz en 64 mbR fatsoenlijk internetten, chatten, tekstverwerken etc maar ja, wie zegt er dat dit de bedoeling is... :wink:
Link naar reactie
AmD k6-2 500 Mhz.. 56 MB (snap dit ook niet, hoort 64 op te zitten, misschien dat het iets te maken heeft me videogeheugen die is namelijk "shared" ofzoiets) Ik ga een Amd 1.4ghz processor kopen en 256 MB maar ik wou alleen dit weten: Kan m'n moederbord dit aan, of moet ik een nieuwe kopen?? en als dat zo is, welke raden jullie mij aan.. Board: MiTAC VP4-686A
Link naar reactie
Oke dan weet ik genoeg thnx.. alleen nog even dit: Amd 1.4ghz 256mb soundblaster live! player 5.1 Creative 5.1 5300 Cd-brander 32x12x48 webcam philips toucam draadloos muis en toetsenbord 40 gig alleen videokaart weet ik nog niet.. hoeft niet echt krachtig te zijn, speel niet zo vaak spelletjes.. alleen soms om de tijd te doden... hierin wil ik me pc omtoveren, is tog wel goed??
Link naar reactie
[quote:22baabed77="Ochem@n"]http://www.viatech.com/en/apollo/MVP4.jsp als je bovenstaande link aanklikt kom je meer over je bord te weten compleet bordje met sound en graphics on board; niet voor huidige games geschikt of te maken max 533 mhz; AMD K6 2[/quote:22baabed77] Ik ben benieuwd doe je hier een 1.4 Ghz in wil zetten. Hamer? Of toch nieuw mobo kopen? Je hebt toch de chipset uit bovenstaande link?
Link naar reactie
alle coolers zijn in principe goed mits ze maar aan de specificatie voldoen om je processor koel te houden oh oh, waarschijnlijk stort een (OC) deel van het forum nu over mij heen maar heb toch echt begrepen dat je niet van die hoge eisen aan je pc gaat stellen maar wellicht in de toekomst wel? je hebt erg stille coolers (Zalman); zijn wat duurder alleen, gebruik zelf een doodordinaire Coolermaster DP5 op mijn XP 1800 + max 45 graden in de zomer stijf van de stress goeie case vind ik ook van belang, ruimte om al die warmte af te voeren
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...