Ga naar inhoud

Nieuw mobo & geheugen


Aanbevolen berichten

Geen probleem dit keer ;) maar en heuze vraag: Ik heb : - MSI K7T Turbo 2 mobo - 256mb PC133 geheugen - AMD XP1800+@2000+ Nu wil ik overstappen naar DDR omdat het pc133 geheugen mijn prestaties aardig naar beneden haalt :(. Ik heb in het begin geen ddr mobo gekocht omdat ik dan nieuw geheugen moest kopen en daar had ik geen geld voor :roll: . Mijn vraag, welk geheugen en welk mobo kan ik het beste kopen, een beetje goedkoop maar wel kwaliteit. Ik keek al even op pricewatch, maar ik ben de laatste tijd niet meer zo bij gebleven met mobo's, dus bij alle epox namen etc. weet ik niet welke nou bedoeld wordt, DDR 266 of DDR 333 of PC133. Kan iemand advies geven ?
Link naar reactie
Wel een beetje haast eigenlijk, ik kan met mij Gefore 4 UT2003 niet eens op 1024x768x16 spelen :(. - 256MB PC2700 DDR SDRAM (Samsung Original) E 89,- - Epox EP-8K3A E 95,- -------------------------------------------------------------------- + E 184,- Zoiets? Nog geen 512mb omdat ik daar al helemaal geen geld voor heb ;), hier moet ik al voor sparen .. :)
Link naar reactie
[quote:6b1e6384bf="Marcel de Reus"]De Epox 8K3AE zou ik iig niet nemen. Dat is de limited versie van de 8K3A met oa maar 5 PCI sloten. Ik zou gaan voor de Epox 8K5A3+ of de 2+. Met 512mb Samsung PC2700.[/quote:6b1e6384bf] dat wist ik niet. ik dacht dat dat het zelfde bord was als dat jij heb.. dan kan je idd beter voor die 8K5A3+ gaan. die is dan wel weer duurder maar dan heb je niet zo´n gecastereerd moederbord :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...