Ga naar inhoud

Drivers ATA133RAID MSI KT3 ARU??


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of deze topic hier thuis hoort maar ik stel de vraag toch maar. Ik ben mijn driver diskette van mijn PROMISE FASTTRACK RAID controller kwijtgeraakt. ( :oops: ) Weet iemand welke bestanden hierop staan zodat ik deze kan downloaden. (Wat helemaal perfect zou zijn als iemand met hetzelfde mobo mij de bestanden van de diskette zou mailen) Alvast bedankt voor eventuele reacties :wink:
Link naar reactie
Als je de drivers al hebt, kun je deze toch op een normale lege floppy zetten en hiernaar verwijzen tijdens de installatie. Dan heb je exact dezelfde als voorheen. Het zullen wel deze drivers zijn: http://download.msi.com.tw/support/dvr_exe/fasttrak1333d.exe downloaden, uitpakken en op floppy zetten.
Link naar reactie
Ik heb een ASUS A7V333 met Promise FASTTRAK RAID, en hij herkent hem gewoon automatisch hoor. Krijg je als hij opstart ook zo'n heel lange wachttijd met die blokjes? Als je die niet hebt moet je waarchijnlijk de jumper van je RAID inschakelen/omzetten. Ik heb hem bij mij uitgezet, want ik vond dat wachten zo irritant. Maar ik heb ook maar één HD. Maar ik heb er bij mij ook geen diskette bij, en in systeembeheer kun je (als hij is ingeschakeld) gewoon eer RAID-controller vinden.
Link naar reactie
[quote:6314cbf69b="De Geest Van Oirlo"]Dat d8 ik dus ook. De Windows drivers staan op een CD-rom van het mobo. En daar staat een setup.exe file bij. Maar ik moet iets hebbe dat zonder windows gaat en windows Setup kan detecteren.[/quote:6314cbf69b] Hoezo zonder Windows?? Waarom kun je dan niet gewoon de .exe file runnen?
Link naar reactie
dit zijn de bestanden die op de flop van mij staan. kun je ze vergelijken met de CD ********************************** * FastTrak Series Driver Diskette * ==================== Contents on the disk ==================== README TXT This readme file FASTTRAK Microsoft Windows miniport disk label file TXTSETUP OEM Microsoft Windows miniport text mode setup file WINXP <DIR> FASTTRAK SYS Microsoft WindowsXP miniport driver FASTTRAK INF Microsoft Windows miniport setup file WIN2000 <DIR> FASTTRAK SYS Microsoft Windows2000 miniport driver FASTTRAK INF Microsoft Windows miniport setup file WIN9x-ME <DIR> FASTTRAK MPD Microsoft Windows9x-ME miniport driver FASTTRAK INF Microsoft Windows miniport setup file ADVPACK DLL Advanced INF file format support file PTISTP DLL Advanced INF file format support file FTTKVSD VXD FastTrak utility driver PU66VSD VXD Promise power management driver NT4 <DIR> FASTTRAK SYS Microsoft WindowsNT miniport driver file FASTTRAK INF Microsoft Windows miniport setup file ================ Software Version ================ Microsoft WindowsNT miniport driver 2.00.0.21 Microsoft Windows9x-ME miniport driver 2.00.0.21 Microsoft Windows2000 miniport driver 2.00.0.21 Microsoft WindowsXP miniport driver 2.00.0.21
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...