Ga naar inhoud

Is dit een koelsticker?


Aanbevolen berichten

[img:ef87907a83]http://www.tech-report.com/reviews/2002q2/pentium4-2.4/p4-top-480c.jpg[/img:ef87907a83] is dat ding op de P4 een koelsticker of niet? Want bij mij zit er ook zo'n ding op, maar is dan witter. Ik moet dit even weten voordat ik er een zalman op zet, want dan moet de sticker worden verwijderd en koelpasta er op. En die koelpasta moet zeker niet op het plastic maar alleen op de core?
Link naar reactie
[quote:c645f7818d="no_name"]Okee, maar de core is wel een beetje vies van die koelsticker op de heatsink, moet ik dat ook schoon maken voordat er verse pasta opkomt?[/quote:c645f7818d] de core kan niet vies worden want die zit onder de heatspreader. Maar de heatspreader moet je idd eerst geod schoonmaken.
Link naar reactie
Je kunt hem met elk oplosmiddel schoonmaken, zolang je maar niets op synthetische onderdelen morst. Ik geloof (ben hier een tijd niet geweest) dat die dingen van metaal zijn :D Maar als je er koelpasta op gaat smeren moet je hem wel goed schoon maken anders blijft dat niet zitten en wordt het ook opgelost.
Link naar reactie
[quote:a2b478eec6="Fr4ggie"]Vraagje: marcel een cpu gaat dood als die 90 graden wordt ongeveer gekookt water is al 100 graden hoe zit dat dan ?[/quote:a2b478eec6] Daarom staat er ook koelblok maak je schoon met gekookt water ;) BTW dat si 90 graden interen temperatuur en ook nog zoals bajnok opmerkt: gekookt water is iets anders dan kokend water :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...