Ga naar inhoud

Processor sloopt moederbord ???


Aanbevolen berichten

Je eerste optie klopt niet, want hij satrt ook niet meer op an afgekoeld te zijn. Je tweede optie zou eigenlijk ook niet kunnen aangezien het adn ook geen 5 minuten zou moeten werken en het eerst allemaal wel werkte. Je derde optie is ook onlogisch omdat het eerst allemaal prima werkte zoals je uit de eerste post kunt afleiden. Waar het wel aan ligt is moelijk te bepalen. Het is en blijft een moeilijk verhaal, omdat het gewoon haast nooit voorkomt dat een proc een mobo sloopt zoals egslim al zegt.
Link naar reactie
Oke mensen, ff voor de duidelijkheiud (misschien ben ikzelf niet duidelijk geweest) - de processor heb het 5 minuten gedaan, daarna nooit meer. - bij het aanzetten van de pc hoor ik de HD spinnen, dus ik bedoel niet lezen, maar draaien als er spanning op gezet word. - ik heb de pc (lees mobo) met bijna niets opgestart (dus alleen mobo,HD, proc. en geheugen en videokaart.)
Link naar reactie
Nou, dat denk ik wel; alle hardware werkt in andere computers en de moederborden waar ik de processor op heb gezet deden het nog VOORDAT dat ding erop ging en daarna niet meer. nou, dan weet ik wel genoeg :lol: :lol: :lol: Dus weg met dat :evil: ding :evil: Maar toch bedankt voor het meedenken en advies.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...