Ga naar inhoud

2e handse CPU


Aanbevolen berichten

Hoe wil hij een CPU met een 400MHz FSB op 2,53GHz laten werken? Dat kan helemaal niet. :lol: Óf de FSB is verkeerd weergegeven, of de kloksnelheid. Ik heb de post nu ook zelf opgezocht en hij praat nu over een 2GHz P4. Dat klinkt logischer, maar maakt het in mijn ogen niet langer de moeite voor jou waard. Het verschil is te klein.
Link naar reactie
Dit kreeg ik van hem in mijn INBOX op dit forum: ik kan goedkoop aan een 2.53 komen en spacejam en ik zijn het zelfde persoon ik was mij password een keer kwijt gewee is de bios gekeken op het moederbord gekeken geen garantie ik maak er €85 van Afz: Hallo0 ----------- Ik zie toch duidelijk 2,53 staan toch ?
Link naar reactie
In dat geval is de FSB dus geen 400, maar 533MHz. Kloksnelheid is FSB vermenigvuldigt met multiplier. De FSB van P4 is quadpumped, dat wil zeggen dat de echte kloksnelheid 100 respectievelijk 133MHz is. Misschien bedoelt hij dat jij z'n 2GHz kunt krijgen, terwijl hij de 2,53GHz koopt? Anyway, als jouw moederbord geen 533MHz FSB ondersteunt heb je niet veel aan die 2,53GHz CPU. Een 2,53GHz CPU kan geen 400MHz FSB hebben.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...