Ga naar inhoud

Computer slaat naar 2 minuten niets doen vast:-(


Aanbevolen berichten

Systeem: Intel Pentium 2, 350mghz met 128 ram. Moederbord Chaintech BTM 8, Videokaart Viper 550. Sinds kort als ik langer dan 2 minuten "niets" doe slaat het systeem vast. Heb al van alles geprobeerd: Herinstallatie, Ander ram, Andere videokaart, Niets helpt. Het probleem blijft hetzelfde:-( Ligt het aan het moederbord, aan de proccesor, of moet ik het ergens anders zoeken? Ding is 4 jaar oud. Alsvast bedankt voor jullie tips.
Link naar reactie
Als ik wat ben aan het doen, internetten of typen, of gamen, maakt niet uit, dan blijft hij prima werken. Allles doet het normaal. Heb nu m'n screensaver zo ingesteld dat hij na 1 minuut er in komt als ik niets doe, en dan loopt hij niet vast. Dit probleem heeft zich nog nooit eerder voorgedaan.
Link naar reactie
kijk eens bij je power managment in windows onder het config menu... zet eens alle power saving settings uit.. werkt dit niet, loop dan eens je ACPI settings in je bios na, dit gaat namelijk ook over de powersaving van je systeem.... maar je kan helemaal niks meer.. windows zit ook echt vast??? ow jah, let er wel op, dat als je al gaat kloten in je bios bij de ACPI settings, dat het mogelijk is dat windows helemaal niet meer werkt, en dat je moet reinstallen.. tenminste dat deed ie bij mij altijd wel... :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...