Ga naar inhoud

Geheugen vraagje


Aanbevolen berichten

[quote:ed9740d08d="Hercul3s"]Same, maar, waarom wil je 768 mb in je bak? Of heb je 't gewoon over en wil je eens kijken wat voor prestaties je dan krijgt? :)[/quote:ed9740d08d] meer prestatie zul je echt niet hebben hoor, je zult het verschil niet eens merken als gewone huis/tuin gebruiker. dan is 768 mb dikke onzin en pure geldverspilling... draai je daarentegen zware programmas; grafisch etc... dan maak je nog eens gebruik van zoveel Ram...
Link naar reactie
Ben het met Marcel eens. gewoon eerst kijken of je bestaande reepje op cas 2 stabiel loopt. de Samsung gaat dat zeker wel halen namelijk ook ben ik het met Turbulence eens. er is geen enkel spel wat sneller word met 768mb, zelfs UT2003 niet. als je gaat Compileren of zware grafische 3D zaken gaat renderen dan heb je er wel wat aan. Of als je een zware database webserver wil gaan draaien natuurlijk.
Link naar reactie
[quote:53a982da36="Red Dragon"]Ben het met Marcel eens. gewoon eerst kijken of je bestaande reepje op cas 2 stabiel loopt. de Samsung gaat dat zeker wel halen namelijk ook ben ik het met Turbulence eens. er is geen enkel spel wat sneller word met 768mb, zelfs UT2003 niet. als je gaat Compileren of zware grafische 3D zaken gaat renderen dan heb je er wel wat aan. Of als je een zware database webserver wil gaan draaien natuurlijk.[/quote:53a982da36] of als je graag wilt OC'en en op turbo timings wilt draaien natuurlijk ;) En dat merk je wel terug in een game als UT2k3
Link naar reactie
Het is niet voor mijzelf, maar hij kan nogal (HEEL) goed overweg met photoshop en zoals jullie weten vreet dat nogal mem als je veel layers gebruikt. Ook als hij gewoon in windows zit heeft hij soms nog maar 60mb free mem. Dat schiet met spellen niet echt op. Zoals ik al zei, hij is nogal zo'n grafisch bewerker. Die programma's vreten soms mem.
Link naar reactie
[quote:26dcc39350="De Geest Van Oirlo"]Het is niet voor mijzelf, maar hij kan nogal (HEEL) goed overweg met photoshop en zoals jullie weten vreet dat nogal mem als je veel layers gebruikt. Ook als hij gewoon in windows zit heeft hij soms nog maar 60mb free mem. Dat schiet met spellen niet echt op. Zoals ik al zei, hij is nogal zo'n grafisch bewerker. Die programma's vreten soms mem.[/quote:26dcc39350] Ok dan zou ik dus die CAS maar lekker laten als dat Infeneon niet meewerkt want dan heb je meer aan 256MB extra.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...