Ga naar inhoud

Computer is traag, door oververhitte CPU????


Aanbevolen berichten

Toen ik de kast van mijn zusje opendeed, zag ik dat de CPU koeler eraf lag. De pc had daarvoor al kuren vandaar dat ik er maar eens in ging kijken. Maar als ik nu windows opnieuw wil instaleren dan is dat ding gigantisch traag. Het duurt allemaal net te lang. Kan dat komen omdat de CPU overleden is of te heet is geweest? Intel Celeron 433 P2bF 384 sdram
Link naar reactie
Als de processor in het verleden zodanig is verhit dat er schade aan komt dan zou het gewoon niet moeten werken of door superveel fouten om de haverklap vastlopen. De snelheid bij het installeren van windows ligt meer aan de snelheid van de CD-ROM en hardeschijf. Als je echt denkt dat het de CPU is dan zou je zou eventueel nog een andere Celeron erin kunnen zetten en zien of het dan te langzaam gaat. Ik denk dat het een Socket 370 is. O en gaat het nou gigantisch traag of duurt het nou net te lang?
Link naar reactie
Draai anders ff een game van een bootable CD met alleen mobo, geheugen en videokaart en kijk wat hij dan doet. Voor Windows weet ik zo snel ff geen bootable CD. Hier kun je iig een bootable Gentoo Linux CD met UT2003 de demo erop downen. Kun je ff testen: http://www.gentoo.org/news/20020922-ut2k3.html
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...