Ga naar inhoud

PCtje lijkt wel een stofzuiger....


Aanbevolen berichten

[quote:66eb40f5c8="turbulence"][quote:66eb40f5c8="Red Dragon"]Je kan dat armpje om meerdere plekken zetten he. zoals je in dat flash filmpje kan zien. Ik weet dat ie met fan en al zo goed als tegen de voeding aan kan komen dus dan moet het wel lukken met dat bord. je moederbord meenemen is altijd een goeie optie natuurlijk.[/quote:66eb40f5c8] jah, thanx, had het filmpje al eens bekeken, en het lijkt me wel passen.... vanmiddag ff naar beurs toe, zal ff kijken of Etelcom er weer staat, die had namelijk de soltek en de Zalman op een vorige beurs ook....[/quote:66eb40f5c8] Houdt wel in de agten dat etelcom niet zo'n geweldige shop is he. Zeker met garanties ed is het daar vaaak een zooitje.
Link naar reactie
// marcel, hehe, ik weet het.. ik ken ze wel hoor, heb al eens gedonder gehad met geheugen, maar een flamende reactie op tweakers shopsurvey, en paar keer goed mailen, en ik kon em zo omruilen en kreeg cash trug... maar helaas, stond niemand op de beurs vandaag met de zalman. nou jah, op de goeie gok dan maar... mocht ie niet passen, let dan op de draad te koop aangeboden :wink: :lol:
Link naar reactie
[quote:9752ebed79="Marcel de Reus"]Houdt wel in de gaten dat etelcom niet zo'n geweldige shop is he. Zeker met garanties ed is het daar vaaak een zooitje.[/quote:9752ebed79] HELEMAAL MEE EENS!! :evil: :evil: Ook al kom je binnen 30 dagen terug 'geld terug kan niet hoor'. Garantie kennen ze daar niet. Beter borden voor PC-2700 dan de MSI (of Asus) ook niet ;) Ze wilden geen Epox voor me bestellen! Soltek voor PC-2700 ook niet....
Link naar reactie
[quote:4cbe3223a0="S0epkip"][quote:4cbe3223a0="Marcel de Reus"]Houdt wel in de gaten dat etelcom niet zo'n geweldige shop is he. Zeker met garanties ed is het daar vaaak een zooitje.[/quote:4cbe3223a0] HELEMAAL MEE EENS!! :evil: :evil: Ook al kom je binnen 30 dagen terug 'geld terug kan niet hoor'. Garantie kennen ze daar niet. Beter borden voor PC-2700 dan de MSI (of Asus) ook niet ;) Ze wilden geen Epox voor me bestellen! Soltek voor PC-2700 ook niet....[/quote:4cbe3223a0] niet helemaal waar soepkip, ik heb ze al een paar keer op de beurs zien staan, en heb ze al een paar keer daar gezien met Soltek mobo's.. hehe, en geld terug kan dus blijkbaar wel, of ik had mazzel, want ik kreeg mooi het volledige bedrag terug, ik zei dat ik had gesproken met hakan ofzo, en probleem uitgelegd, ik kon kiezen of cash terug, of wat anders uitzoeken :lol:
Link naar reactie
En TOCH wilden ze me niet aan een goed mobo voor pc-2700 geheugen helpen, ik had zo'n gast (van de zaak van A'dam) aan de lijn. Geld terug 'kon hij helaas niet doen' maar volgens mij wisten we allebei niet waarom. Een ander mobo had hij wel, maar voor PC-2700 geheugen alleen Asus of MSI. Die Soltek hadden ze niet en ze wilden geen Epox bestellen: die kregen ze teveel terug! :-? Ik vind het maar vaag.
Link naar reactie
[quote:b868242172="turbulence"] maar helaas, stond niemand op de beurs vandaag met de zalman. nou jah, op de goeie gok dan maar... mocht ie niet passen, let dan op de draad te koop aangeboden :wink: :lol:[/quote:b868242172] LOl.. als ie niet pas hou ik me aanbevolen. ik wil hem zelf ook nog gaan kopen namelijk. dus bang hoef je niet te wezen dat je hem niet kwijt raakt. hooguit met wat verlies in waarde :)
Link naar reactie
hmpf, heb ook al in het cpu draadje gepost, blijkt nu weer dat Salland een mail heeft rondgestuurd waar in te lezen valt dat de XP2400 nog een paar weken op zich laat wachten :cry: hij werkte bij twist computers [url=http://www.twist.nl]twist computers[/url] hij loopt niet te lullen; kijk maar; [img:e4b641245c]http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/San2.JPG[/img:e4b641245c] hij weet de preciese prijs niet, staat ook geen lijst op hun site, je moest anders ff mailen voor de prijs.. het gekke is; waarom mailt salland mensen dat de XP2400 nog niet komt, en waarom heeft dit bedrijf hem wel op voorraad???
Link naar reactie
[quote:982a62f7ee="djxcept"]Ik heb een pc met een asus moederbordje erin, en een amd athlon xp 1600+ op 1400 mhz Nu is het volgende het geval, als ik de pc aan heb staan dan denkt de buurvrouw ongeveer dat ik aan het stofzuigen ben... lichtelijk overdreven maar ik wordt sc***ziek van de fohn onder mijn bureau.[/quote:982a62f7ee] Wat een erg goed koellend blok is is een Thermalright SLK800, schroef hier een mooie Papst fan op en je bent klaar. Neem bv een 8412 NGL die maakt slechts 21 dB ( 45m3/u) en een 8412 N haalt 32 dB (69m3/u) en da's heel veel luchtverplaatsing. maar die kun je wel duidelijk horen. Ik denk dat de eerste een hele goed stille keuze is. en dan kom je denk ik. Dan moet je rond of net onder de waarden van de prima koeler van ALpha 8045 kunnen komen. En een Zahlman 6000 komt absoluut niet bij deze heatsinks in de buurt. Succes met je keuze (en tevreden Alpha gebruiker op 3 pc's)
Link naar reactie
[quote:e82f5b947e="Xanax"]De spire/ fanner/ speeze whisperrock II is erg stil en goedkoop. Lijkt wel op die hieronder (link naar nieuwer model) Je hoort alleen wat geruis van de luchtverplaatsing. http://www.spire-coolers.com/asp/fcc.asp?ProdID=86[/quote:e82f5b947e] De fan 8412 NGML van Papst maakt bij een oneveer gelijke luchtverplaatsing slechts 21dB ipv 25 dat scheelt echt nog en heel stuk!! rest van de waarden zien er goed uit 0,54/W is heel goed
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...