Ga naar inhoud

Onboard firewire = conflicten en problemen ???


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ben op zoek naar een nieuw moederbord. Denk aan onboard firewire in verband met videobewerking. Nu hoor ik in winkels dat juist onboard firewire (dus op het moederbord) voor conflicten en problemen kan zorgen. Zelf vind ik het wat wazig en vreemd want steeds meer fabrikanten (Asus, Epox, Abit etc.) leveren immers met onboard firewire en die zullen toch niet allemaal gek zijn? Wie heeft hiermee ervaring? Welke moederborden met onboard firewire leveren geen problemen (bijv. met videobewerken)? Alvast bedankt. Marcel
Link naar reactie
Waarom onboard Firewire? Ik zou gewoon een erg goed moederbord zoeken en die kopen of er nu IEEE1394 op zit of niet. en vervolgens een PCI kaartje kopen met IEEE1394 ondersteuning. die kosten maar 20 a 25 euro en werken gegarandeerd zonder conflicten. ik heb zelf een Sounblaster Audigy met een IEEE1394 aansluiting erop en die gebruik ik ook om me JVC DV camera op aan te sluiten en dat gaat ook prima. Kortom gewoon een goed moedebord kopen zonder Firewire en dan een PCI kaartje erbij of een Audigy geluids kaart.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...