Ga naar inhoud

Wie heeft hier een Epox 8K3A+?


Aanbevolen berichten

Wie heeft dit mobo,en wat is bij jullie de cpu temp in de bios? Ik had hiervoor dezelfde plank,maar die is defect gegaan.Kapotte fdd controller. Maar bij dat bord waren de cpu en mobo temps ook al omgekeerd,de mobo temp was veel hoger dan de cpu temp. Bij het bord dat ik nu heb geeft de bios m.i. veel te hoge waardes aan voor de cpu. Hij wordt 60 graden als ik een beetje internet!Dat lijkt me erg warm! Op welke andere manier kan ik de cpu temp meten?Hardwarematig ofzo,dus niet met cpu cool of zoiets. Softwarematig vertrouw ik eerlijk gezegd niet zo.
Link naar reactie
Ik heb een EP-8K3A+ en wat Marcel zegt doe ik ook. Die temps kloppen ook, omdat Epox vanuit de interne diode leest. Je moet dus wel sensor 2 op Pentium compatible zetten. Ik denk zelf dat de temps van het BIOS ook aardig kloppen hoor, alleen bij het booten zijn ze soms erg hoog. Laat je pc anders eens een tijdje 'in het bios staan' en controleer de temps dan. Mijn AXP2000+ met Zalman 60mm koeler wordt idle zo'n 55 graden. Ik zit stressed nog net onder de 60. Case is 28.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...