Ga naar inhoud

Geschikte kast voor de Asus A7V8X


Aanbevolen berichten

//Robert-jan de Asus A7v266e heeft geen afwijkende aansluitingen: [img:494236b262]http://www.mbreview.com/images/reviews/a7v266e/a7v266e-4.jpg[/img:494236b262] Dit moederbord kan je zoals je zelf al weet in elke standaard ATX kast inbouwen en je heb daar geen achterplaatje voor nodig dus daarom was hij niet bijgeleverd bij jou. dat er bij micky.g een bij zat lijkt me dan ook vreemd
Link naar reactie
  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:c6a3a3c2a0="Red Dragon"]dat er bij micky.g een bij zat lijkt me dan ook vreemd[/quote:c6a3a3c2a0] Er zat er toch echt eentje bij, het board kwam van Alternate (de Duitse variant). Zoals ik al zei, zover ik weet horen ze in duitsland er gewoon bij.... Ik weet niet of de borden voor de duitse markt anders geassembleerd worden?
Link naar reactie
[quote:8edaaa594c="micky.g"][quote:8edaaa594c="Red Dragon"]dat er bij micky.g een bij zat lijkt me dan ook vreemd[/quote:8edaaa594c] Er zat er toch echt eentje bij, het board kwam van Alternate (de Duitse variant). Zoals ik al zei, zover ik weet horen ze in duitsland er gewoon bij.... Ik weet niet of de borden voor de duitse markt anders geassembleerd worden?[/quote:8edaaa594c] Niet dat ik je niet geloof hoor., ik vond het gewoon vreemd. zou best kunnen dat ze die erin hebben gedaan voor nog oudere kasten.
Link naar reactie
[quote:1869425dcb="micky.g"][quote:1869425dcb="Red Dragon"]dat er bij micky.g een bij zat lijkt me dan ook vreemd[/quote:1869425dcb] Er zat er toch echt eentje bij, het board kwam van Alternate (de Duitse variant). Zoals ik al zei, zover ik weet horen ze in duitsland er gewoon bij.... Ik weet niet of de borden voor de duitse markt anders geassembleerd worden?[/quote:1869425dcb] Maar had je hem ook nodig?
Link naar reactie
[quote:ec14f3a87d="Robert-Jan"]lezen blijft een probleem he?!?!?! ik zeg juist dat de a7v266e standaard aansluitingen heeft dus dat ik niet begrijp waar die het over heeft. is ie nu duidelijk?[/quote:ec14f3a87d] Ja het is nu duidelijk. sorry dat ik je verkeerd begreep, wil je het me vergeven?
Link naar reactie
[quote:b7c7538587="Marcel de Reus"]Maar had je hem ook nodig?[/quote:b7c7538587] Nee, had hem met mijn kast niet nodig..... De aansluitingen zijn opzich standaard en zullen wel in alle enigsinds moderne atx kasten passen. Bovendien is de tower vrij nieuw en ook van asus (Elan vital), dus geen probleem. Even een andere vraag, kan dit moederbord (de A7V8X) ook de athlon 2800 ondersteunen? dacht niet dat het 166mhz fsb ondersteund. Op de Asus site staat nog van niet...... (zie http://www.asuscom.de/support/techmain/FAQ/amd_mb/faq085b_CPU_Upgrade_II.htm) Trouwens de 2600 (133) word wel tot de A7V266 serie ondersteund. Maar welk bord zou ik dan moeten nemen voor de 2800?
Link naar reactie
//Robert-jan Thnx :) //micky.g Dat bord is alleen geschikt voor een AXP 2800+ als je zelf de FSB naar 333mhz zou OCen maar een officieele ondersteuning heeft het niet, Als je zeker wil zijn van AXP 2800+ ondersteuning moet je een Moederbord hebben met een KT400 chipset of een nForce 2 chipset. vooral die laatste is smakelijk. echter nog niet te koop, maar tegen de tijd dat de 2800+ daadwerkelijk te koop is dan is een nForce 2 chipset moederbord ook wel te koop
Link naar reactie
[quote:b1cc25e970="micky.g"]ehhhhhh? de A7V8x heeft toch een KT400 chipset?[/quote:b1cc25e970] Yeps ik had die even over het hoofd gezien in jou post. het was meer een reactie of de AXP 2800+ op je huidige moederbord ging [quote:b1cc25e970]Key Specification Summary: Supports Socket A - AMD Athlon/Athlon XP/Duron [b:b1cc25e970]VIA KT400/8235 FSB: 333/266/200MHz [/b:b1cc25e970] 3 x DDR DIMM Max. 3GB unbuffered PC3200/2700/2100/1600 non-ECC SDRAM (PC3200 Max to 1 DIMM only, PC2700 Max to 2 DIMM only) Realtek 6-channel CODEC 1 x AGP 8X 2 x UltraDMA/133/100/66 1 x IDE RAID ( optional ) 6 x USB 2.0 ports 2 x 1394 ports ( optional ) 2 x Serial ATA ports ( optional ) 6 x PCI slots (one shared with ASUS BlueMagic PCI slot) BroadCom 10/100 Mbps or 1000 Mbps Ethernet controller (optional) ATX form factor The ASUS A7V8X will be available in August 2002[/quote:b1cc25e970]. Ik zou echter wachten op de nForce 2 chipset. als je perse Asus wilt hebben dan heb je geluk. Asus komt ook met een moederbord met deze chipset: [url=http://www.anandtech.com/chipsets/showdoc.html?i=1719&p=2]ASUS A7N8X[/url]
Link naar reactie
daar wilde ik inderdaad wel even op wachten, alhoewel je over de nforce1 niet altijd even goede kritiek hoort...... (maar ja over via ook niet :-? ) En wilde inderdaad weer voor Asus gaan omdat ik daar altijd goede ervaringen mee heb gemaakt.... (ondanks de kriktiek van een aantal vaste leden hier op het forum :lol: )
Link naar reactie
Tja.. Asus. ook niet mijn merk. echter geen slechte keuze verder hoor. ik vind Asus een goed merk maar zoals ik al eerder heb gezegd te duur voor wat ze bieden, je zult echter geen miskoop doen, hooguit te veel betalen :) Ik verwacht meer van de nForce2 dan dat ik van de Nforce 1 verwachte. lees de diverse Reviews op het net er maar op na. het blijft uiteraard afwachten
Link naar reactie
[quote:5412d27dc8="Red Dragon"]mja... de KT333 ondersteund niet officieel de 333fsb. lijkt me niet zo´n strak plan om een 2800+ op een kT333 te proppen als je niet wilt dat je je chipset OCed.[/quote:5412d27dc8] Wat maakt het OC'en van je Chipset nu uit? Als hij het zonder problemen kan zoals mijn Epox is dat geen enkel probleem. Ik wil er ook de uiteindelijk laatste Barton opzetten als dat lukt, waar ik overigens wel van uit ga.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...