Ga naar inhoud

Shuttle NV41 barebone.


Aanbevolen berichten

Dit is mijn eerste post op dit forum, niet dat ik het nog moet leren kennen, ik heb zelf ook een zelfde forum :D . Maarre ik ben dus van plan om een Shuttle Barebone te kopen, mijn keus is gevallen op de NV41, met Flex ATX nForce 2 moederbordje, ingebakken graphics, GeForce 4 MX 4?0, ingebakken audio (5.1), ingebakken Realtek netwerkchip met dual RJ45 aansluiting, USB 2.0, IEEE1394 en misschien nog wat. Is dit een goeie keus? Je vind m op http://shuttle.ece-it.nl/ tenminste, voor zover de dingen bekend zijn. Nou is mijn doel een snelle PC gericht op alles behalve games, daarom breid ik m uit met een Athlon XP 2400+ Thoroughbred, 512Mb Infineon 333DDR Ram (om mee te beginnen :D ), 80 Gb Maxtor Liquid Bearing U-133 7200rpm Harddisk en Plextor 48x24x48x cd-rewriter, geen floppy, dan heb ik tenminste ruimte voor een 2e hdd :lol: . Ok anywayz, beetje goeie keus? dat ik erg weinig uitbreidmogelijkheden heb weet ik, maar dat intereseert me niet. Ik heb nu zat uitbreidmogelijkheden, maar of dat verstandig is op een P133, denk t nie. Hit me!
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Tja die eerste post begint al goed. Als ik *** vind ik daar allerlei gestolen software ter downloading..... Haal dat eerst effe weg en daarna krijg je van mij een prima antwoord op de door jou gestelde vraag. Niet dat we allemaal zulke fans van M$ zijn, maar ze hebben recht op eerlijk zaken doen. Zelf ben ik ook dol op gratis software van Linux, FreeBSD, e.v.a. en die is wel legaal. Opa Brombeer. :P // edited by moderator
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...