Ga naar inhoud

2400+ vraagjes


Aanbevolen berichten

Oke, ze zijn nu dus in grote aantallen aan het verschepen, dus ze zullen binnekort ook wel in de EU/NL aankomen.. Het wachten wordt steeds moeilijker :P Nog even een adviesje gevraagd over het kopen van een 2400+: - Ik kan OF het ding unlocked kopen bij Eynstein. - OF op de beurs van 19 okt. het ding misschien een flink stuk goedkoper (ik heb daar in juni een 2000+ gekocht voor E170, op tweakers was 'ie toen nog minstens E200) kopen. Het grote probleem is dan dat ik het ding zelf moet unlocken. Gaat me dat lukken? :roll: Nog een unlock-vraagje: Wordt de warmtegeleiding van de core niet veel minder als je dat doet? En ik had begrepen dat de unlock door Eynstein werd afgedekt met een soort rode vloeistof? (Want je moet natuurlijk wel gewoon AS3 kunnen gebruiken, neem ik aan?) Maar, dus: koelt je core minder goed/snel af als er 'troep' op zit omdat 'ie unlocked is?? Marcel had toch ook een unlockte cpu van Eynstein? Die was best koel ook heh? (Met een Delta d'r op :P)
Link naar reactie
Ik heb een Unlockte Thoroughbred 2200+ van Einstein. het voordeel van dat je hem bij Einstein laat Unlocken is dat je je garantie behoud. dat vind ik persoonlijk een erg sterk argument om het daar te laten doen. ik heb destijds 320 Euro betaalt voor deze CPU bij Einstein, dat was de enige shop die een 2200+ had in Juni 2002. dat mag dan wel een hoop geld wezen ik heb me garantie nog :)
Link naar reactie
[quote:fdc93633a0="S0epkip"]Oke dat is dus alvast 1000% duidelijk: niet zelf doen ;) Naast het feit dat het misschien niet lukt, ben je je garantie kwijt en werk je het waarschijnlijk niet zo mooi af... Oka. Maar over de warmtegeleiding?[/quote:fdc93633a0] dat speelt verder geen rol, de bruggen zitten ver van de core en beinvloeden de warmtegeleiding echt niet. En idd eynstein dekt af met een rode vloeistof.
Link naar reactie
[quote:72c84d1560="turbulence"]maar dan is weer de vraag; wanneer wordt het de XP2400??? ik zit ook al tijden te wachten, en van de webshops wordt ik ook niet veel wijzer, veel gebla bla, maar weinig goeie info wanneer ie nou echt komt!![/quote:72c84d1560] Who knows? Dat blijft toch altijd afwachten waarneer ze er nu echt zijn. Er zit vaak ook nog een aardige tijd tussen de officiele release en voordat ze eenmaal in Europa normaal leverbaar zijn :(
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...