Ga naar inhoud

Celeron 1100Mhz op Soltek mobo????


Aanbevolen berichten

[quote:ecda59a961="De Geest Van Oirlo"]Nog eff een reactie op laatste antwoord van Diniz. Dat kan helemaal niet. Ik kreeg ook geen beeld onder het *piepen*[/quote:ecda59a961] Dan heb je dus eerst een oudere CPU nodig die wel werkt, daarmee kun je een flash doen, zodat de nieuwe CPU ook werkt. Omslachtig, ja, maar soms is het de enige manier om de boel aan de praat te krijgen.
Link naar reactie
[quote:dc9a3d8d6f]Eerst een nieuwe Pentium3 kopen (hebben we niet op voorraad ) [/quote:dc9a3d8d6f] Jullie hebben ook niets liggen... :lol: Wat je in een dergelijk geval beter kunt doen is een CPU uit een systeem van iemand anders gebruiken. Als dat ook niet mogelijk is kun je ermee naar de winkel en dan doen zij het voor je met éen van hun eigen CPU's - tegen betaling uiteraard. Maar je bent dan nog steeds goedkoper uit dan wanneer je een nieuwe CPU koopt.
Link naar reactie
// Eerst een nieuwe Pentium3 kopen (hebben we niet op voorraad ) Voorraad: Winchip 200Mhz Socket7 AMD 486 100Mhz Socket 1 (d8 ik) Intel 386 33Mhz Een of ander vaag merk 486 66Mhz We hebben nog in totaal iets van 128Mb aan Simm geheugen en nog een 4GB aan oudere HDD's. We zijn nog aan het sparen :lol: :lol: :lol: We gingen ook upgraden. Het mobo en de CPU. Ik heb er een probleem bij gekregen. Zoals ik al zei deed de QDI Advance 10T Apollo Pro133T het dus wel. Maar ik was iets te voorbarig. Opzich ziet alles er netjes uit. CPU fan draait enz. Maar als je op de Monitor kijkt zie je NIKS. Zwart beeld. Heb alles log gekoppeld behalve Video+mem+CPU. (VOODOO 3 2000 PCI) Het is heel onregelmatig. Af en toe geeft hij beeld, verander je iets in de BIOS en probeert hij te rebooten en weer zwart beeld, enz.
Link naar reactie
voeding is net nieuw en is 300Watt dus is (denk ik) wel oke. Geheugen is ook wel oke, werkte gisteren op oude AT mobo nog dus....... Er viel mij iets op toen ik die CPU vast pakte na dat het met het eerste mobo de mist in is gegaan. Die celeron's hebben zo'n metalen( :roll: ) warmte verdeler he???? Hier zit een gaatje in van een mm of 2. (rond) Het enigste wat ik er daarvoor mee heb gedaan is de cooler erop gezet.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...