Ga naar inhoud

Boot probleem


Aanbevolen berichten

hallo, Als ik mijn pc opnieuw opstart dan geeft ie geregeld een aantal piepjes(een stuk of 7) en dan gaat ie niet verder met booten. Druk ik reset dan herhaald het probleem zich weer. Druk ik de schakelaar achter op de computer op "uit", w8 ik 5 sec en zet em weer aan. Dan doet ie het wel. Iemand een idee wat er verkeerd is aan mijn pc??? mzzlz
Link naar reactie
tja. officieel is een 300 watt voeding idd beter en stabieler voor een dergelijke configuratie die jij heb. echter heb ik ook al gehoord van mensen die met een 200watt voeding vrolijk een 2200+ laten lopen. maar dat is wel heel uitzonderlijk. Het is echter wel zo dat een AMD athlonXP veel stabieler loopt met een krachtige voeding van een gedegen merk en 300 of meer wattage.
Link naar reactie
[quote:cb0d3c969e="Red Dragon"]Gedegen merken zijn: Antec Chieftec CWT Flower Als je echter niet gaat overklokken en niet je pc volstopt met allemaal zware apperatuur kan je ook gerust en Q-tec voeding kopen. ik hoorde dat je voor 49 Euro al een 450 watt Q-tec voeding kan kopen en die zijn helemaal zo slecht niet.[/quote:cb0d3c969e] was van plan deze te gaan kopen, maar er staat geen merk bij: Voeding 350 Watt ATX Lownoise € 29.00
Link naar reactie
[quote:d8c7ef67c9="Da_Koen"][quote:d8c7ef67c9="Red Dragon"]Gedegen merken zijn: Antec Chieftec CWT Flower Als je echter niet gaat overklokken en niet je pc volstopt met allemaal zware apperatuur kan je ook gerust en Q-tec voeding kopen. ik hoorde dat je voor 49 Euro al een 450 watt Q-tec voeding kan kopen en die zijn helemaal zo slecht niet.[/quote:d8c7ef67c9] was van plan deze te gaan kopen, maar er staat geen merk bij: Voeding 350 Watt ATX Lownoise € 29.00[/quote:d8c7ef67c9] URL? Is vast geen kwaliteitsvoeding BTW, nogal goedkoop namelijk
Link naar reactie
[quote:e17e440e40="Da_Koen"][quote:e17e440e40="plextor"][quote:e17e440e40="Da_Koen"]wat is het verschil tussen een goede en een slechte voeding :-?[/quote:e17e440e40]+- 30 euro :lol:[/quote:e17e440e40] en verder....[/quote:e17e440e40]ik denk een goede voeding is stabiel gaat langer mee wordt minder warm. verplaatst veel meer lucht maakt minder geluid 300 watt is dan ook 300 watt etc etc.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...