Ga naar inhoud

533 FBus en 8x agp??


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om binnen nu en niet al te lange tijd een nieuwe pc aan te schaffen. Maar nu heb ik een vraag, waarom zijn er nog geen nieuwe moederborden met 533 FBus (850 chipset) en 8x AGP? Ik heb wel gezien dat er moederborden zijn met 8x AGP van MSI maar die hebben geen 533 Fbus. Als ze er wel zijn kunnen jullie dan de namen geven van de producent, ik heb ze in ieder geval niet gevonden.
Link naar reactie
[quote:d90f6a7423="RobertJ17"]Ik ben van plan om binnen nu en niet al te lange tijd een nieuwe pc aan te schaffen. Maar nu heb ik een vraag, waarom zijn er nog geen nieuwe moederborden met 533 FBus (850 chipset) en 8x AGP? Ik heb wel gezien dat er moederborden zijn met 8x AGP van MSI maar die hebben geen 533 Fbus. Als ze er wel zijn kunnen jullie dan de namen geven van de producent, ik heb ze in ieder geval niet gevonden.[/quote:d90f6a7423] 1. 533mhz bus betekend Intel: waarom Intel? 2. AGP 8x is een mooie reclame, prestatiewinst? neh
Link naar reactie
[quote:d57af39153="Firestorm Commander"]Wel, inderdaad AGP 8x (ook AGP 3.0) heeft idd weinig zin, en daar geen enkele beeldkaart ook al op AGP 8x draait..., nu een mobo met 533FSB en AGP 8x bestaat: de ASUS P4S533, MAAR, dit is een SiS shitset, en geen Intel chipset, het beste lijkt me nog steeds een Asus P4B533 533FSB + AGP 4x, eigenlijk voldoende :-)[/quote:d57af39153] nog geen enkele beeldkaart? Radeon 9700 Radeon 9000 Sis Xabre
Link naar reactie
Marcel je vergeet de NV18 aka GeForce 4 MX 440 agpx8 en de NV28 aka GeForce 4 ti 4200 Agpx8 :) en de I850e chipset is een betere keuze dan een Sis of Via chipset voor de Pentium 4, dus ik snap je vraag waarom Intel niet helemaal. die I850E chipset is rete stabiel. die zou ik liever hebben dan een SIs chipset voor een Pentium 4.
Link naar reactie
[quote:648710af99="Red Dragon"]Marcel je vergeet de NV18 aka GeForce 4 MX 440 agpx8 en de NV28 aka GeForce 4 ti 4200 Agpx8 :) en de I850e chipset is een betere keuze dan een Sis of Via chipset voor de Pentium 4, dus ik snap je vraag waarom Intel niet helemaal. die I850E chipset is rete stabiel. die zou ik liever hebben dan een SIs chipset voor een Pentium 4.[/quote:648710af99] Owja die zijn er ook nog :D //Ik bedoelde een intel proc: P4 dus. Niet duidelijk geformuleerd.
Link naar reactie
[quote:a347697b70="Red Dragon"]waarom geen P4? als je het betalen kan :D ik vind de P4 steeds itteressanter worden, zeker nu ze goed OCen en in combinatie met PC1066, tis alleen erg duur[/quote:a347697b70] Ik zei ook niet dat hij geen P4 moest nemen :D ;) Ik vroeg alleen naar zijn motivering. Kijk als hij alleen briefjes wil gaan tikken of games als Red Alert speelt dan kunnen wij hem nog behoeden om voor nix een bak met geld uit te geven. :P
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...