Ga naar inhoud

ervaringen met ASUS A7V8X


Aanbevolen berichten

:-? Dan vraag ik me ook af wat voor bord ze me bij Informatique in mijn handen geduwd hebben :o Dat ding lag samen met de doos van de A7V8X in 1 vitrine. Dan neem ik aan dat dat dan dat bord is? Er zaten allemaal blauwe blokjes op dat bord, dipswitches. En een groot aantal jumpers. Ik zal ook ff in de manual neuzen. RD weet je zeker dat behalve die 5 jumpers geen hele zooi aan dipswitches op zit? Het is toch dat ding met die blauwe PCI?
Link naar reactie
Ik ben ff wezen zoeken, maar ik zie idd geen lading jumpers en dipswitches op de foto. Ook in de manual staan alleen degen die RD al noemde. Nu ik snap er geen pepernoot van, ik heb dat bord vrijdag bij het omruilen van mijn boxen nog gezien :-? Maar ik bied iig mijn excuses aan, aan Asus mochten die hier ooit komen, want ik moet RD gelijk geven het bordje is erg smakelijk met al die features. Al die jumpers en dipswitches waren voor mij altijd het grote minpunt aan Asus, maar die blijken verdwenen te zijn ;) Ik blijft het weird vinden want ik weet zeker dat het bord wat ik gezien heb wel al die jumpers en blokjes had. Zijn er toevallig nog andere borden met zo'n blauwe PCI? Want die zat erop dat weet ik zeker.
Link naar reactie
Wel vreemd dan dat ze daar een ander moederbord in de vitrine leggen dat dat op de website stond ik was ook altijd vel tegenstander van Asus maar na dit bord te hebben gezien en de reviews die ik er over heb gelezen en een aantal mooie Pentium 4 borden die Asus heeft begin ik toch anders over Asus te denken. de prijs is nog wel wat hoog maar niet meer zo Aso Asus hoog als vroeger. Je blijft uiteraad wel voor de naam betalen, maar ach als ze er zo'n goed en compleet bordje mee leveren mag dat wel in kleine mate. ik wacht rustig af wat Asus met de Nforce 2 gaat doen en met de Clawhammer plankjes :)
Link naar reactie
[quote:d5a3ceeff6="patensas"]En als laatste wil ik nog even alle twijfel weg halen met behulp van een review die ik tegen kwam op Tom`s Hardware Guide http://www17.tomshardware.com/mainboard/02q4/021007/index.html Geen gezeur meer over Asus, dit is een goed bord :lol:[/quote:d5a3ceeff6] als je alles goed had gelezen had ik deze link al een paar posts terug geplaatst :-? wel wakker blijven he :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...