Ga naar inhoud

overklokken amd thunderbird 1000mhz


Aanbevolen berichten

Denk aan de volgende instellingen: Voltage CPU: Langzamaan tot 1.850V Voltage MEM: Ook langzaam omhoog clocken. (weet niet precies, heb zelf DDR) Voltage AGP: Langzaam tot 1.8. Met unlocken kom je meestal al een stuk verder. Je moet (denk ik) je mem NIET op Ultra zette maar op NORMAL. CAS2 Zal zowiezo wel niet werken omdat je SD mem hebt. Ik kwam eerst ook niet ver (en nu ook niet meer om een of andere vage reden), maar toen hebben ze mij verteld dat ik mijn voltages omhoog moest gooien. :lol: Dat scheelde een hoop. Ik had mijn TB1400 (MP10, FSB100) lopen op MP8, FSB 178. :lol:
Link naar reactie
heel simpel... gewoon even de L1 bridges verbinden met een potloodje, en dan stap voor stap een hoger MP gebruiken.. ik heb dit ook eens met mn duron 800 gedaan, kreeg em op 1000 mhz ofzo.. heel simpel... wat iig wel zal helpen is iig een bios of mobo met dipswitches waar je de MP kan instellen, anders schiet je er nog weinig mee op.. ff gezocht waar een goeie guide staat, en gelukkig is de de FAQ van BA, en wat vinde men daar: [url=http://www.overclockers.com/tips402/]L1 bridge connecting[/url]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...