Ga naar inhoud

update usb naar 2.0


Aanbevolen berichten

Hallo, kan iemand mij helpen met het vinden van de software update om usb 1.1 op te waarderen naar 2.0 het zal wel aan mij liggen maar ik kan het nergens vinden. Mijn moederbord kan het aan maar op de cdrom staat dat je hiervoor naar de site van microsoft moet gaan. Ik kan het niet vinden hopelijk iemand anders wel. alvast bedankt :oops: :lol:
Link naar reactie
[quote:adcfb6148f="timbas18"]Hallo, kan iemand mij helpen met het vinden van de software update om usb 1.1 op te waarderen naar 2.0 het zal wel aan mij liggen maar ik kan het nergens vinden. Mijn moederbord kan het aan maar op de cdrom staat dat je hiervoor naar de site van microsoft moet gaan. Ik kan het niet vinden hopelijk iemand anders wel. alvast bedankt :oops: :lol:[/quote:adcfb6148f] Dit kan alleen als je windows XP of windows 2000 als OS hebt voor alle andere OS is er geen microsoft ondersteuning. Dit staat o.a. hier te lezen. http://www.microsoft.com/HWDEV/BUS/usb/USB2support.asp mocht je XP of 2000 als OS hebben dan is het gewoon een kwestie van windows update
Link naar reactie
[quote:66479fdd05="dr. dennis"]Volgens mij is het helemaal niet mogelijk om usb op te waarderen als je van 1 of 1.1 naar 2 gaat, het is een compleet andere techniek. Die compatible is met elkaar[/quote:66479fdd05] Hij zegt dat zijn mobo USB 2.0 aankan., dus USB 2.0 pporten aanwezig. Als het USB 1.1 poorten zijn heeft het idd geen zin om te upgraden. Als je windows98Se hebt kan je ze bij MS downloaden via het downloadcenter. Je moet OS 98 kiezen en keyword search op USB dan zal je een setje USB 2.0 drivers tegenkomen. Ze schijnen er ook voor ME te zijn
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...