Ga naar inhoud

goed moederbord zondere de kt133 chipset????


Aanbevolen berichten

//Marcel Ja leuk marcel. nog een onzinnige post erbij, ga zo door!!! :-? //Fr4ggie Ik zou als je een GeForce 4 ti 4200 koop idd maar een nieuwe voeding kopen. koop meteen een goeie voeding. dus niet alleen maar een met genoeg wattage. Dit: http://www.eynstein.nl/a/798.html is een hele goeie voeding. het is de voeding die o.a BA gebruikt in zijn mega OC pc. CWT is een erg goed merk en erg betrouwbaar en niet belachelijk duur. voor de scherpste prijzen kijk je natuurlijk niet bij een shop anders zou ik SPAM maken. dus kijk op www.tweakers.net/pricewatch
Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:9e5e8a1aac="Red Dragon"]//Marcel Ja leuk marcel. nog een onzinnige post erbij, ga zo door!!! :-? //Fr4ggie Ik zou als je een GeForce 4 ti 4200 koop idd maar een nieuwe voeding kopen. koop meteen een goeie voeding. dus niet alleen maar een met genoeg wattage. Dit: http://www.eynstein.nl/a/798.html is een hele goeie voeding. het is de voeding die o.a BA gebruikt in zijn mega OC pc. CWT is een erg goed merk en erg betrouwbaar en niet belachelijk duur. voor de scherpste prijzen kijk je natuurlijk niet bij een shop anders zou ik SPAM maken. dus kijk op www.tweakers.net/pricewatch[/quote:9e5e8a1aac] Nix onzinnige post. Jij beweert dat je echt een 300W nodig hebt voor een Athlon 1000mhz en het feit dat geest een AXP op een 200W heeft draaien sterkt mijn mening, dat mag ik toch best opmerken?
Link naar reactie
Ik heb ook nooit gezegd dat het niet kan, echter dat het niet verstandig is. AMD zelf raad CPU's aan van 300 watt en hoger. zoals blijkt kan het ook met 250 watt en zelfs 200watt. maar of dit verstandig is. tja. Ik zelf raad gewoon een 300watt of zwaardere voeding aan voor een betere stabilietiet. tja. Marcel ik heb geen zin om hier een puberale discusie van te maken. die tijd heb ik 10 jaar geleden al gehad. sorry //Fr4ggie Ikken het mer Q-tec niet maar ik weet dat de moderator Slashhead er een in zijn pc heb hangen en er erg tevreden over is, geen slechte koop dus voor slechts 49 Euro.
Link naar reactie
[quote:6f2f61e782="Hu'uruun"]Hoe zie je trouwens hoeveel Watt je voeding heeft? Moet je de kast dan openmaken of kan het ook softwarematig?[/quote:6f2f61e782] 1. Kast open maken en op je voeding kijken. 2. je merk voeding weten en op de website kijken. 3. Onthouden wat voor voeding je heb gekocht :wink: naar mijn weten is daar geen software voor. zeker met de moderne voedingen is het niet te meten omdat deze alleen dat aantal wattage geven wat je nodig heb. dus dan zou een 400watt voeding die 289watt geeft omdat je niet meer nodig heb, gemeten worden als een 289watt voeding :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...