Ga naar inhoud

goed moederbord zondere de kt133 chipset????


Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:e03464b122]en moet geen probs hebben met de geforce 2mx (daarom ZONDER kt133 chipset)[/quote:e03464b122] Op mijn oude pc met een ASUS A7V met KT133 chipset draait al jaren een geforce 2MX als een zonnetje (beetje langzaam zonnetje maar toch 8) ) dus het lijkt me sterk dat die combinatie problemen zou geven. Het ligt waarschijnlijk aan andere compatabiliteitsproblemen of BIOS/driver/etc instellingen... 8)
Link naar reactie
[quote:2d0d81b7ba="The game"]ik heb het echt over de kt133 chipset van VIA (moest de via4in1 drivers installeren en ou het doen) niet dus dus zit ik nu op zo'n k*t systeem enne eddy x waar heb je die info vandaan????? en ik zou graag wat meer details willen hebbben omternt evt aanbiedingen etc (neem aan dat het een aanbieding is)[/quote:2d0d81b7ba] KT133 is altijd van VIA ;) De nieuwere VIA 4in1 drivers werken BTW over het algemeen prima.
Link naar reactie
Het gaat hier inderdaad niet om een aanbieding, wel gewone winkelprijzen. Het ECS moederbord is nu reeds een jaar op de markt, en draagt nu revisienummer 3.1, en was en is nog steeds een groot succes bij PC bouwers, niet alleen vanwege de lage prijs, maar vooral door zijn stabiliteit. Met de huidige revisie ligt de maximum snelheid op 2.6+ Ghz. Meer info: http://www.ecs.com.tw/products/k7s5a_3x.htm Eddy :wink:
Link naar reactie
kan iemand mij vertellen hoe dat gaat om een nieuw moederbord er in te zetten? is dat er gewoon inzetten en aanzetten en klaar? ik bedoel herkend windows em gewoon en ben je dan klaar of moet je windows er weer opnieuw opzetten of zo? ik heb nu een athlon 1000 dus zou de voeding dan al genoeg moeten zijn voor een nieuw mb en een xp 2000+.ik hen nl geen idee wat voor voeding er in zit, het staat er volgens mij ook niet op.
Link naar reactie
[quote:278ae5182b="ed5"]kan iemand mij vertellen hoe dat gaat om een nieuw moederbord er in te zetten? is dat er gewoon inzetten en aanzetten en klaar? ik bedoel herkend windows em gewoon en ben je dan klaar of moet je windows er weer opnieuw opzetten of zo? ik heb nu een athlon 1000 dus zou de voeding dan al genoeg moeten zijn voor een nieuw mb en een xp 2000+.ik hen nl geen idee wat voor voeding er in zit, het staat er volgens mij ook niet op.[/quote:278ae5182b] Ik vrees dat je voeding niet goed genoeg is hoor, maar proberen kan altijd. Bij een nieuw mobo altijd Windoows opnieuw installeren. Dan wordt hij idd gewoon herkent en draai je ff de bijgeleverde CD er door voor de drivers.
Link naar reactie
[quote:efa6f0c672="Marcel de Reus"]Bij een nieuw mobo altijd Windoows opnieuw installeren.[/quote:efa6f0c672] [b:efa6f0c672]W000000000T???[/b:efa6f0c672] :o Heb ik niet gedaan hoor, pff, pff, tsss! :P Van Abit naar Epox met WinXP, geen problemen! Gewoon de nieuwste via drivers enz. ff opnieuw installeren en done. Ik zou het in ieder geval eerst PROBEREN zonder windows opnieuw te installeren 8)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...