Ga naar inhoud

Is dit een goede koop?


Aanbevolen berichten

[quote:539faee0ad="Ctweaker"]Dat is wel erg goedkoop voor een ti4600 maar ik zat eerder te denken om er een ATI 9700pro er in te zetten. BTW: wat is het verschil tussen ti4600 en 9700pro bij de 3dmark met die pc.[/quote:539faee0ad] Op standaart settings niet zo veel, maar als je anisio en FSAA gebruikt of bij hoge resoluties is het verschil enorm.
Link naar reactie
Precies wat Marcel zegt Ik heb zelf de Ti 4400 overgeklokt tot een TI4600 en deze vergeleken met een Radeon 9700 pro in het systeem in me onderschrift. ik had slechts 400 a 500 punten meer in Default. Ga je echter hoge resoluties gebruiken en ANISO en FSAA dan slaat hij de TI4600 in de eerste ronde KO. de Radeon 9700 regeert zwaar over de TI 4600 en is dan ook een aanrader voor Die-hard gamers die weten om te gaan met hoge resoluties en beeldverbeterende functies zoals ANISO en FSAA
Link naar reactie
[quote:aa7eb014fc="The game"]zou ik die kaart makkelijk kunnen opblazen????????? :) dit omwille van een videokaart van ati (de 128 rage xpert 128 ofzo) die heb ik met tiberian sun(!!!!!) opgeblazen[/quote:aa7eb014fc] Hoe heb jij in vredesnaam een videokaart opgeblazen met een spel? :-? je kan uiteraard een Ati Radeon 9700 pro opblazen. over een paar maanden koop je wat vuurwerk en bind het er aan vast. dan lukt dat vast wel. maar door een spel te spelen word het heel erg lastig.
Link naar reactie
[quote:4485078312="Marcel de Reus"][quote:4485078312="The game"]zou ik die kaart makkelijk kunnen opblazen????????? :) dit omwille van een videokaart van ati (de 128 rage xpert 128 ofzo) die heb ik met tiberian sun(!!!!!) opgeblazen[/quote:4485078312] Jij hebt vast een gave :o[/quote:4485078312] ??? en voor de rest dit zuig ik niet uit m'n duim ik draaide toen namelijk nog geen 3d spellen en tibsun gaf altijd tijdens afsluiten een wit scherm en teon ik de aanzette een keer was het oipeens een standaard videokaart met max 16 kleuren ofzo(is in 1999 gebeurd)
Link naar reactie
[quote:ad2033f5ee="Red Dragon"]als je een 22" monitor :o heb zou ik zeker voor een radeon 9700 pro gaan. helemaal te gek op zo'n scherm. :D de Radeon 9700 (non-pro) heeft een lagere kloksnelheid als de Radeon 9700 pro. dat is het verschil. verder verschild ie niet.[/quote:ad2033f5ee] Voor de PRO gaan dus :D Tot op welke resolutie heeft die monitor van jou nog 85hz? Lijkt me echt bruut gamen op zo'n ding. (en bij resoluties lager dan 1600x1200 een hele VETTE aliasing :D )
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...