Ga naar inhoud

Gigabyte 7VAX , goede koop ?


Aanbevolen berichten

Misschien een beter idee om dat voortaan eerst te vragen voor je iets bestelt ;) Maar het lijkt me wel een goed ding, heb er nog niets (slechts) over gehoord.. Of iemand hier dat ding ook heeft weet ik niet, moet je de verdere reacties maar even afwachten. Wat ben je verder van plan om op dat mobo te prikken? (cpu, geheugen, videokaart)
Link naar reactie
[quote:14ed10601d="S0epkip"]Misschien een beter idee om dat voortaan eerst te vragen voor je iets bestelt ;)[/quote:14ed10601d] Is inderdaad wel waar :oops: maar had eerst aan GigaByte 7VRX KT333 gedacht, veel info van opgezocht maar was momenteel niet beschikbaar bij mijn pc leverancier, en ik kon niet meer wachten... :wink: vandaar.... [quote:14ed10601d="S0epkip"]Wat ben je verder van plan om op dat mobo te prikken? (cpu, geheugen, videokaart)[/quote:14ed10601d] AMD AthlonXP 1800+ (1,5GHz) - 266 FSB - SA - in a box DDR 256 Mb - PC2700 - 333 Mhz MSI GF4 TI4200 128 MB Maxtor Diamondmax 6L040J2 : 40 Gb - 7200 rpm - ATA133 (deze onderdelen zijn ook reeds besteld) Ik denk dat dit niet slecht is, of niet ?
Link naar reactie
Dat klinkt zeker wel goed. Alleen voor gamen zou 512 MB ram misschien nog wat zijn. Ik hoop dat je een 128mb versie van die videokaart hebt gekozen? Wel jammer eigenlijk dat je alles al bestelt hebt, nu heeft commentaar leveren eigenlijk geen nut meer. Anders had je even de 100 andere topics over dit verhaal door moeten lezen.. Bezint eer gij begint!
Link naar reactie
[quote:b1645d1956="S0epkip"] Ik hoop dat je een 128mb versie van die videokaart hebt gekozen?[/quote:b1645d1956] Deze heb ik inderdaad gekozen, zie hierboven :) [quote:b1645d1956="S0epkip"] Wel jammer eigenlijk dat je alles al bestelt hebt, nu heeft commentaar leveren eigenlijk geen nut meer. Anders had je even de 100 andere topics over dit verhaal door moeten lezen.. Bezint eer gij begint![/quote:b1645d1956] Over andere componenten had ik dus wel het forum al afgeschuimd hoor :wink: en wist ik wel al de nodige info,juist daarom alleen de vraag van mobo, omdat ik daar nog niets had over gevonden.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...