Ga naar inhoud

Hardware monitor || Voltages niet goed


Aanbevolen berichten

[quote:481b9db98a="Fr4ggie"]Hoi, ik heb zonet me hardware monitor gestart en hij blijft vaak achter elkaar de melding geven: Warning 12 V is too low! of Warning 5 V is too low! Ik zie bij 12 volt staan :6.72 en bij 5 volt : 4.04] Is dit ernstig of kan dit geen kwaad ?[/quote:481b9db98a] Kan geen kwaad. En die softwarematige hardware monitoring ben ik nie zo kapot van!
Link naar reactie
hmm, heb je dan ook instabiliteitsproblemen??? als die uitslagen kloppen, dan moet het systeem volgens mij ook zo onstabiel zijn als maar kan... probeer eens een andere hardware monitor te downloaden: [url=www.podien.de]cpu cool[/url] ofzo.. soms zijn die monitors die bij je mobo geleverd worden ook niet super hoor, mijn processor is volgens mijn Hardware monitor 210 graden :lol:
Link naar reactie
die waardes wijken zo verschrikkelijk af, dat je puter niet eens zou opstarten als dat zou kloppen..... Ik denk dat je hardware-monitor een beetje in de war is, heb je de juiste voor jouw moederbord en klopt het besturingssysteem? Mischien dat je even op de site van je mobo-fabrikant kunt kijken of er een update voor is, zowiezo even opnieuw de hw-monitor installeren.
Link naar reactie
[quote:27861d7447="turbulence"]hmm, heb je dan ook instabiliteitsproblemen??? als die uitslagen kloppen, dan moet het systeem volgens mij ook zo onstabiel zijn als maar kan... probeer eens een andere hardware monitor te downloaden: [url=www.podien.de]cpu cool[/url] ofzo.. soms zijn die monitors die bij je mobo geleverd worden ook niet super hoor, mijn processor is volgens mijn Hardware monitor 210 graden :lol:[/quote:27861d7447] Dit systeem zou zelfs niet mogen functioneren. Eddy 8) 8)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...