Ga naar inhoud

wat vinden jullie hiervan??


Aanbevolen berichten

ik ben van plan een nieuwe pc aan te schaffen, heb inmiddels een offerte gekregen en wel: ATX miditower met 450 watt voeding incl 2 casefans, AMD Athlon 2000 XP inclusief (zwaardere) koeler, mobo MSI KT3 ULTRA2, DDR256 mb pc2700, videokaart ASUS V8420 DT GF4 ti 4200 128 mb, 40 Gb Maxter 7200, A-Open 56x cd-rom, Lite-On 40x12x48x brander . Enig idee hoeveel punten die zal scoren in de benchmark 2001SE??? NB het opstart probleem met mijn pc is opgelost...... heb hem gewoon weggebracht. Het lag onderandere aan de voeding wil hierbij natuurlijk iedereen die mij hiermee wilde helpen hartelijk danken :P
Link naar reactie
Ja dat verschil tussen de ti4200 en de ti4400 is toch erg klein. En die Chieftec cases zijn idd erg vet. Met dat extra geld dat je bespaart kun je misschien wel alles in het zwart kopen 8) (zwarte frontjes ed voor brander en Cd) Verder is het natuurlijk een prima systeem, als je veel wilt gamen zou ik overgins ook eens naar 512MB DDR kijken want dat is dan zeer welkom, misschien nog wel een hogere prioriteit dan zo'n vette Chieftec.
Link naar reactie
mischien een goed idee marcel 512 mb ipv 256, want gamen is toch een zware hobby van mij. Aangezien colin mcrea rally 3 eraan komt . De chieftec kast heeft eigenlijk mijn voorkeur boven de standaard kast, maar met een zwaardere koeler op de cpu en 2 casefans lijkt mij een standaard ATX kast toch ook wel gezond. is het trouwens de cd-rom speler niet te snel(56x)? Je hoort wel eens dat cd's de snelheid van de spelers niet aan kunnen en spontaan exploderen...
Link naar reactie
[quote:f2b38d9e0a="KoRn"]mischien een goed idee marcel 512 mb ipv 256, want gamen is toch een zware hobby van mij. Aangezien colin mcrea rally 3 eraan komt . De chieftec kast heeft eigenlijk mijn voorkeur boven de standaard kast, maar met een zwaardere koeler op de cpu en 2 casefans lijkt mij een standaard ATX kast toch ook wel gezond. is het trouwens de cd-rom speler niet te snel(56x)? Je hoort wel eens dat cd's de snelheid van de spelers niet aan kunnen en spontaan exploderen...[/quote:f2b38d9e0a] Nee hoor 56x is goed :P En ik zou zeker voor 521mb gaan ipv een Chieftec case als je van gamen houdt. Kijk eens voor 512MB Samsung PC2700 dat is erg snel en niet duur.
Link naar reactie
Jah CD's willen idd wel eens boem doen.. Maar als je een beetje kwalitatieve cd's koopt dan valt het wel mee... Waarom trws een CD-Rom speler die DVD spelers zijn toch niet zo veel duur scheelt misschien 10 eur. ofzow en dan kun je ook nog eens DVD's bekijken.. [OFFTOPIC] Een neef van mij heeft het eens gehad met cd van arita op de HCC gekocht.. CD erin gebeurde niks wil laatje open doen BOEM!! [/OFFTOPIC]
Link naar reactie
klopt turbulence, ben verdomme altijd jaloers geweest op de snelle jongens hier, vandaar :wink: wil nu ook wel eens wat. met vorige pc's nooit boven de 3500 gekomen en dan hebben we het nog over benchmark versie 2000 ook. en zal zeker voor 512 mb gaan. dvd vind ik niet nodig, de pc staat op zolder, ga daar niet in mijn uppie naar een film kijken.
Link naar reactie
[quote:cce457a6d7="KoRn"]klopt turbulence, ben verdomme altijd jaloers geweest op de snelle jongens hier, vandaar :wink: wil nu ook wel eens wat. met vorige pc's nooit boven de 3500 gekomen en dan hebben we het nog over benchmark versie 2000 ook. en zal zeker voor 512 mb gaan. dvd vind ik niet nodig, de pc staat op zolder, ga daar niet in mijn uppie naar een film kijken.[/quote:cce457a6d7] DVD is ook noet alleen bedoeld voor films ;) Het scheelt idd niet zoveel. Ik ga binnenkort ook een DVD halen. Waarom? Gewoon omdat steeds meer progamma's, demo cd's, gewoon alles gaat heel langzaam om van CD naar DVD. Be prepared ;) De floppy verdween, de 200mb HD's verdwenen, bestanden worden groter en DVD's beantwoorden met hun 4,7GB die vraag :D
Link naar reactie
ff wat anders; is het beter dat ik meteen een nieuwe monitor aanschaf?? het beestje wat ik nu heb is inmiddels 3 jaar oud, een Tatung 17", maar doet het nog perfect. Maar het spel Battlefield 1942 bijv. stotterd aardig, kan dat aan de monitor liggen? Het staat standaard ingesteld op "optimaal", en kan tot max 85 Hz. mobo Asus A7A 266, 256 mb pc 2100, Pine GF 2 MX400 64 mb, 30 Gb hd 5400
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...