Ga naar inhoud

O.a. geen beeld


Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem: Na het opstarten van mijn pc verdwijnt na een aantal seconden het beeld. Rebooten levert niet veel bijzonders op dan een niet aangestuurde HD. Reboot ik nog een keer dan blijft de led van de HD-indicatie branden. Voor de rest heb ik dan nog steeds geen beeld en er worden ook geen errors gegeven d.m.v. piepjes. Mijn leverancier heeft gezegd dat ik de batterij moest verwijderen van de bios en dat het probleem dan opgelost zou zijn. Dit was ook in eerste instantie, maar nu heb ik weer hetzelfde probleem. Ik heb een andere videokaart 1 geprobeerd in het systeem 2 maar ook hier kreeg ik geen beeld terwijl videokaart 2 het wel deed in systeem 1. Dus aan de videokaart ligt het iig niet. Ik heb een ASUS A7V 266-C AMD XP 1500+ 266 MHz 128 MB Weet iemand wat het probleem is? Is het moerderbord niet fris of ligt het aan de processor of misschien zelfs aan het geheugen?
Link naar reactie
Ik zet m'n geld op het moederbord. Je zei dat na het vervangen van de BIOS-batterij het probleem even was opgelost, maar dat het later weer terugkwam. Als in die korte tijd het probleem tijdelijk geheel opgelost was - je verhaal was een beetje onduidelijk - denk ik dat je een "lek" hebt waardoor je batterij snel leegraakt.
Link naar reactie
[quote:2172240ed9="egslim"]Ik zet m'n geld op het moederbord. Je zei dat na het vervangen van de BIOS-batterij het probleem even was opgelost, maar dat het later weer terugkwam. Als in die korte tijd het probleem tijdelijk geheel opgelost was - je verhaal was een beetje onduidelijk - denk ik dat je een "lek" hebt waardoor je batterij snel leegraakt.[/quote:2172240ed9] Dat van korte duur was idd heel kort. Zaterdag batterij eruit. Moederbord erin gebouwd. Batterij erin en systeem opstarten. Resultaat -> systeem start op en geen problemen te constateren. Maandag systeem opnieuw aan. Resultaat -> ff beeld en toen zwart beeld :( Iig bedankt voor je repons. Ik zal morgen eens naar de dealer gaan met dit bord :evil:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...