Ga naar inhoud

Is het echt waar (volgens mij Niet)


Aanbevolen berichten

Ik heb een asus mobo en ik wil in de loop van de tijd een nieuwe video kaart en ik vraag altijd aan kennissen voor kennis en advies over hardware & software. wat mij nu dwars zit is dit gerucht als je een asus mobo hebt kun je op het beste een asus videokaart hebben. ik snap best dat asus op asus best is goed is afgesteld maar als ik nu bijvoorbeeld een ander merk videokaart op mijn mobo zet is er dan echt kans op conflicten ????? Please straight me out
Link naar reactie
Maak je maar geen zorgen. Het AGP slot wordt gemaakt volgens de AGP sepcificatie, wat betekent dat iedere videokaart met AGP in ieder moederbord met AGP past. (Niet helemaal, er zijn enkele verschillende AGP specificaties: AGP1.0, 2.0 en binnenkort 3.0 maar deze zijn meestal achterwaarts compattible.) Ik heb hier twee ASUS moederborden met een Leadtek videokaart. Sterker nog, toen ik een ASUS videokaart had kreeg ik op een gegeven moment nog een klein compattibiliteitsprobleempje!
Link naar reactie
Idd, echt klink en klare BS. Denk je nu echt dat Asus zijn naam te grabbel gaat gooien? En dat Asus op Asus beter presteerd is eveneen BS, een mobo is een mobo en een videokaart een videokaart. Of dat nu een Asus mobo is met bijvoorbeeld een Leadtek kaart of een Epox bord met een Asuskaart het maakt niet uit. Zolang je moederbord AGP compatible is met de kaart is er niets aan de hand.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...