Ga naar inhoud

Proc of Geheugen ?


Aanbevolen berichten

Ik draai ook met de volcano 7+ maar hier zitten drie standen op de snelheid van de fan en in de laagste stand hou ik mijn Axp 2000 op 47 graden. Geeft weinig lawaai, minder dan de volcano 7 zonder de plus. Heb er wel ook twee casefans op staan, en een afvoer fan aan de achterkant. Wat ik bedoel te zeggen iis dat een TT niet hard hoeft te klinken.
Link naar reactie
[quote:3a53720e40="DarkScribe"]Ik draai ook met de volcano 7+ maar hier zitten drie standen op de snelheid van de fan en in de laagste stand hou ik mijn Axp 2000 op 47 graden. Geeft weinig lawaai, minder dan de volcano 7 zonder de plus. Heb er wel ook twee casefans op staan, en een afvoer fan aan de achterkant. Wat ik bedoel te zeggen iis dat een TT niet hard hoeft te klinken.[/quote:3a53720e40] dat geluidsverschil komt alleen maar door dat je de volcano 7+ handmatig in kan stellen, low, medium, high.. de gewone volcano 7 draait echter naar de temperatuur, en dus meestal gewoon op zn max, als je geen casefans hebt.. ik vind de volcano 7 wel een leuke cooler, maar hij heeft veels te veel lawaai voor de prestaties die hij levert....
Link naar reactie
[quote:523d31a2ce="micky.g"][quote:523d31a2ce="gw"]zou gewoon al je shit verkopen, en sparen voor een P4 :lol:[/quote:523d31a2ce] Wat heeft een p4 voor meerwaarde? naar mijn idee geen, ok de 2,8 northwood zal sneller zijn maar daar betaal je ook een niet in verhouding staande meerprijs voor!![/quote:523d31a2ce] Dan mag hij wel heel hard sparen ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...